به گزارش پاداش سرمایه شاخص کل بورس در روز چهارشنبه روند نوسانی را تجربه کرد  و با افت هشت هزار و ۴۷۷ واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحدی رسید.

 اخبار سیاسی همچنان روی بورس و بازارهای موازی مثل طلا، سکه و غیره سایه تاثیرگذار بوده است و  ما شاهد اخبار نسبتا مثبت در داخل کشور و اخبار منفی خارج از کشور هستیم. در بورس همچنان ورود نقدینگی اتفاق نیوفتاده است. با توجه به اینکه هفته آینده  روز یکشنبه  تعطیلی خواهیم داشت در ابتدای هفته بازار احتمالا کمی سردرگم باشد ولی به نظر می‌رسد هفته آینده ما نسبت به هفته گذشته وضعیت بهتری داشته باشیم

در ادامه به تابلوی اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

 

اگر شاخص کل این ارتفاع یک میلیون و 500 هزار واحدی  را از دست بدهد   ممکن است بازاری با افتی بیشتر را در پیش داشته باشیم ؛ بنابراین تلاشی را در بازار شاهد بودیم تا  شاخص کل در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در آرام گیرد و احتمالا شاخص کل در هفته پیش رو این ارتفاع را همچنان حفظ کند.

یک نوع عدم قطعیتی را در بازار سرمایه در مسائل برجام و موضوعات اقتصادی وجود دارد ؛ بنابراین در این هفته که پیش رو داریم ادامه همین چند هفته اخیر خواهد بود مگر اینکه بخواهد خبر بسیار مثبت و یا بسیار منفی بیاید و بخواهد روند بازار سرمایه را دستخوش تغییر در هفته آینده کند.

 

معاملاتتان پرسود 

 

کارشناس بازار: مرسده گونه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:37
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 02 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34