به گزارش پاداش سرمایه ، بازار بورس روز چهارشنبه با روند متعادلی همراه شد ، در ابتدا با عرضه نسبی بازگشایی شد و در نهایت شاخص کل به افت ۷۱۹ واحدی همراه شد و به تراز یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۱۷ واحدی رسید.

در بازار‌های جهانی شاهد تداوم روند نزولی قیمت کامودیتی‌ها بودیم. با این حال نفت فعلاً در محدوده ۱۱۲ دلار نوسان کرد و کاهش جدی نداشت ،  از سویی، در اواخر روز چهارشنبه اخباری مبنی بر به نتیجه نرسیدن مذاکرات دوحه بدون هیچگونه پیشرفتی منتشر شد. خبر‌هایی که می‌تواند عرضه‌ها را در بازار امروز نسبت به روز چهارشنبه فعالتر کرده و فضای معاملاتی نزدیک به متعادل همراه با تمایلات رو به پایین را رقم بزنند.

 

در ادامه به تابلوی اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

 

 

www.padash.ir

 

 در بازار سرمایه نشانه‌های رکود وجود دارد. قیمت‌های سهامی ریزش زیادی داشته و نمی‌تواند بیش از ارزش ذاتی خود پایین بیایید، از سوی دیگر توان رشد ندارد و به نوعی وضعیت بازار سهام در حالت ابهام است و نقدینگی در بازار کم است.

تا زمانیکه ارزش معاملات به پنج هزار میلیارد نرسد و در این محدوده تثبیت نشود نمی‌توان به ادامه دارد بودن روند صعودی و مثبت خوش بین بود. با این وجود بازار بورس ایران ، بازاری غیر منتظره است و امیدواریم این سری با رشد دوچندان  سهامدارانش را غافل گیر کند.

 

کارشناس بازار: مرسده گونه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:37
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 02 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34