به گزارش پاداش سرمایه،  بازار بورس در ابتدا تحرکات منفی در شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن داشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم در صف فروش بودند اما به نیمه دوم معاملات که نزدیک شدیم روند بازار تغییر کرد و در نهایت هم شاخص کل با چهار هزار واحد منفی و ۰٫۴۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۳ درصد رشد و ۱۱۸ واحد مثبت در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت.

حجم معاملات به ۹ هزار میلیارد برگه سهم رسید و ارزش معاملات هم به شش هزار میلیارد تومان رسید .

همچنین در روز سه شنبه 31 خرداد ماه 1401 نمادهای «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» از نمادهای مثبت و موثر در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش برای «ولکار»، «شستا» و «غکورش» ثبت شد.

بیشترین حجم معاملات برای «خگستر» با ۸۳۱٫۸ میلیون سهم «خودرو» با ۷۶۰٫۴ میلیون سهم «خساپا» با ۶۲۱٫۷ میلیون سهم «وتجارت» با ۴۷۸٫۲ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۰۳٫۶ میلیون سهم را داشتند.

 

در ادامه به بررسی جدول اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به بیش از به هزار و ۹۳۰ میلیارد رسید. حدود ۲۰۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی در بازار دیروز داشتیم و  رشد بیش از سه درصد ۷۹ نماد و افت بیش از سه درصد ۱۷۳نماد اتفاق افتاد.

هم چنین عوامل اثرگذار بر بازار امروز  رشد قیمت دلار به محدوده ۳۰ هزار ۵۰۰ تومان، پولبک به سطح مقاومتی یک میلیون ۵۸۰ هزار واحد، اصلاح گزارش پالایشی‌ها می تواند باشد.

 بازار امروز با توجه به موارد گفته شده می تواند روندی  متعادل در پیش داشته باشد .

 

 

کارشناس بازار: مرسده گونه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:37
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 02 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34