کارگزاری پاداش از امروز 16 بهمن‌ماه به‌عنوان یک‌صد و شانزدهمین کارگزاری به‌طور رسمی به عضویت فرابورس ایران درآمد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، کارگزاری پاداش پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران از امروز به جمع کارگزاران فرابورسی پیوست.

مدیرعامل کارگزاری پاداش در مراسم گرامیداشت عضویت این کارگزاری که با حضور مدیرعامل فرابورس برگزار شد، درباره روند تأسیس این مجموعه گفت: گروه پاداش سال 1393 فعالیت خود را در حوزه سبدگردانی و مدیریت صندوق‌ها آغاز کرد و سال 1399 با تأسیس شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پاداش، در حوزه تأمین مالی، متولی‌گری و امین وارد شد.

www.padash.ir

قاسم عاشوری با اشاره به اینکه در سال 1400 با تصویب دستورالعمل جدید توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، این مجموعه تصمیم به گسترش فعالیت در حوزه کارگزاری گرفت، گفت: در سال 1401 موافقت اصولی کارگزاری توسط سازمان بورس صادر و در 7 بهمن‌ماه سال جاری مجوز فعالیت کارگزاری پاداش صادر شد.

وی در خصوص اهداف و چشم‌انداز فعالیت این مجموعه گفت: هدف کارگزاری پاداش ارائه خدمات در بستر فناوری‌های نوین است تا بتواند طی 5 سال آتی در فهرست کارگزاری‌های برتر بازار سرمایه قرار بگیرد.

مدیرعامل کارگزاری پاداش در ادامه تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین در دنیا اکثر خدمات در این بستر انجام می‌شود. بر همین اساس نیز مجموعه پاداش در نظر دارد با ارائه خدمات در بستر فناوری‌های نوین به‌صورت غیرحضوری علاوه بر تأمین رضایت مشتریان، باعث توسعه بازار سرمایه کشور شود.

شایان‌ ذکر است، پیش از این کارگزاری‌های «آسمان»، «هامرز»، «اعتبار تابان»، «راهین»، «یزدان» و «آرتان» در سال جاری عضو فرابورس ایران شدند.




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 21 اسفند 1402 ساعت 08:48
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 20 اسفند 1402 ساعت 08:50
پایان بازار نیمه...
توسط محمدباقر سلیمانی 19 اسفند 1402 ساعت 15:14
گزارش بازار / بورس به بن بست رسید...
توسط محمدباقر سلیمانی 21 آذر 1402 ساعت 16:18