به گزارش پاداش، با توجه به تزریق هزار میلیارد تومانی به صندوق تثبیت که باعث شد بازار روند خودش رو نسبت به روز یکشنبه کاملا تغییر بدهد و اکثر نمادهای معاملاتی روندی مثبت را به خود ببینند. اما این نکته هم قابل ذکر می باشد که با توجه به کاهش دامنه نوسان به مثبت و منفی 1 درصد، همچنان ارزش معاملات بسیار پایینی را در بازار شاهد هستیم و همین امر باعث شده است تا عرضه هایی که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم، کاهش یابد. با این حال روز گذشته شاخص کل با حوالی 10100 واحد رشد به 2 میلیون و 206 هزار واحد رسید.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

- بانک تجارت، «بمولد» را عرضه می‌کند.

۲- با وجود اینکه تا ۲۵ فروردین افزایش قیمت زیادی را در بازار طلا داشتیم، در روز گذشته شاهد کاهش نرخ طلا و سکه در بازار هستیم.

۳- پاسا با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت ناشی از افزایش دستمزد و نرخ مواد اولیه و اثر تورمی سایر هزینه‌های تولید، نرخ فروش کلیه محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ تا ۳۳ درصد افزایش می‌یابد.

۴- بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه کارآفرین افزایش سرمایۀ ۲۵ درصدی این شرکت در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

۵- دامنه نوسان از چهارشنبه به حالت قبلی باز می‌گردد.

۶- بعد از رفع مشکلات پژوپارس، تولید آن ادامه خواهد داشت.

۷- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: در حال حاضر تعدادی از استان‌ها فرآیند عرضه پساب در بورس را انجام داده و مجوز‌های لازم را اخذ کرده‌اند، حداقل پنج استان آمادگی عرضه پساب در بورس را دارند که امسال فعال می‌شوند.

۸- مجمع «ثبهساز» لغو شد: شرکت بهسازکاشانه تهران اعلام داشت مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت لغو و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول می‌گردد.

۹-هیئت پذیرش فرابورس موافقت خود را با پذیرش مشروط شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در بازار دوم فرابورس ایران اعلام کرد.

۱۰- همراه اول سهامدار اصلی دیجی‌کالا می‌شود.

 

پیش بینی بازار

در دو روز گذشته، با توجه به محدودیت هایی که در بازار وجود داشت، ارزش معاملات به شدت پایین بود و امکان خرید و فروش زیادی را نمیشد از بازار داشت. با توجه به این موضوع این احتمال وجود دارد که امروز شاهد خرید و فروش زیادی باشیم. با این اوصاف امروز نیز شاهد صف های خرید بسیاری در بازار خواهیم بود.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
فملی ناجی بازار
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04