به گزارش پاداش، در شرایطی به استقبال بازار در روز میانه هفته می رویم که روز گذشته شاهد افزایش تقاضا و تحرکات مثبت در قیمت ها و شاخص ها بودیم اما بعد از گذشت نیمی از زمان آغاز معاملات، عرضه کنندگان در بازار افزایش پیدا کردند و برخی نمادها را تا حوالی صفر تابلو نیز رسیدند. در روز گذشته شاخص کل با رشد 27 هزار واحدی رو به رو شد و به سطح 2 میلیون و 313 هزار واحد رسید.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- تصویب یک افزایش سرمایه سنگین در «قنقش»: هیأت مدیره شرکت قند نقش جهان افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی را به تصویب رساند.

۲- تداوم معافیت مالیاتی افزایش سرمایه‌ها از محل انباشته: سخنگوی شورای نگهبان: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

۳- «دسبحا» افزایش سرمایه می‌دهد: هیئت مدیره گروه دارویی سبحان افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این شرکت را از محل سایر اندوخته‌ها به تصویب رساند.

۴- نماینده ایران در سازمان ملل مذاکراتی برای احیای برجام با طرف امریکایی داشته است

۵- رئیسی امروز به پاکستان سفر می‌کند: سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان: رئیس جمهور ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید ۳ روزه فردا به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

۶- در پایان معاملات امروز نماد‌های وسین، سناوند، پرداخت، بسویچ و انتخاب جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

 

پیش بینی بازار

در حالی  به روز میانی هفته رسیدیم که بازار همچنان نگاه ویژه ای به اخبار و تحولات سیاسی و نظامی دارد. با این حال با توجه به معاملات روزهای گذشته امروز نیز پیش بینی می شود شروع بازار با روندی مثبت باشد ولی شاهد عرضه های بیشتری نسبت به روزهای گذشته باشیم اما کلیت بازار و شاخص کل با روندی صعودی همراه باشد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32