به گزارش پاداش، اولین روز بازار در هفته دوم دی ماه در حالی آغاز می شود که هفته گذشته معاملاتی سرد و بی رمق بود. در آخرین روز هفته گذشته بازار با افت کمی همراه بود و شاخص کل با 0.06 درصد افت به 2 میلیون و 177 هزار واحد رسید و به کار خود پایان داد. در این هفته همچنین برخلاف انتظار نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد.

 

اخبار کدال

اخبارهای مهمی که در طی آخر هفته گذشته در سایت کدال اتفاق افتاده است را با ما بخوانید ....

 

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. مدیرعامل بورس تهران با بیان اینکه پنج شرکت جدید به زودی وارد بورس می‌شوند، گفت: تا پایان سال یک هلدینگ پتروشیمی بزرگ و در زمینه فلزات هم یکی از شرکت‌های بزرگ، وارد بورس خواهند شد.
  2. بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، بانک سپه در نظر دارد ۵۶.۷۴ درصد از سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم را به قیمت پایه هر سهم ۸۱۹۴ ریال در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه به صورت عمده عرضه نماید.
  3. بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو در روز عرضه به شرط ان که از ۳۹۴۶ ریال کمتر نباشد، در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه به صورت عمده عرضه نماید.
  4. با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بانک ملت، افزایش ۳۵۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه این بانک بزرگ بورسی، به تایید سهامداران رسید تا بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بازار سرمایه از محل سود انباشته و از لحاظ مبلغ به نام بانک ملت ثبت شود.
     

پیش بینی بازار :

 

با توجه به معاملات هفته گذشته علی الخصوص روز چهارشنبه، پیش بینی می شود در ابتدای هفته جاری شاهد معاملات بهتری نسبت به هفته گذشته باشیم و در اواسط هفته معاملات به روند تعادلی خود باز گردد.

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 22 اردیبهشت 1403 ساعت 08:39
تجربه ای همانند...
توسط محمدباقر سلیمانی 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:36
پایان بازاری بی...
توسط محمدباقر سلیمانی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59