به گزارش پاداش سرمایه شرح بازار سرمایه در روز  سه شنبه 22 فروردین  ماه 1402 به شرح زیر می باشد :

در روز سه شنبه ی هفته ی گذشته شاخص کل با کاهش 10 هزار و 382 واحدی و از طرفی دیگر برخلاف مسیر شاخص کل، شاخص هم‌وزن با رشد 5 هزار و 371 واحد روز خود را به اتمام رساند  شاخص کل فرابورس نیز 146 واحدصعود را تجربه و با رشد هزار و 20 واحد  پایان یافت  .

496 نماد با معاملاتی مثبت و 176 نماد با معاملاتی منفی همراه بودند.

ارزش معاملات خرد اما به نسبت روزهای گذشته با کاهشی همراه بوده است 

در ادامه به تابلوی اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

در ادامه به اخبار تاثیرگذار بر بازار امروز خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

با وجود آنکه در هفته ی گذشته شاخص کل با افت به پایان رسید اما هم چنان جنون خرید در بازار حس میشود سهم های ارزنده بسیاری فرصت رشد و نمو یافته اند و اتفاق مثبتی که شاید در بازار می توان به آن اشاره کرد افزایش ارزش معاملات خرد در هفته ی گذشته و نقدینگی و نبود لیدر مشخص در جهت سمت و سو دادن به بازار سرمایه است ، سهم ها از زیر سایه ی لیدرهای بازار بیرون آمده و مسیر خود را یافته اند و هر کدام با توجه به ظرفیت های رشدی معامله میشوند ، پس از کم شدن تب و تاب بازارهای موازی و در صورت عدم ایجاد تشویش جدید به واسطه ی تصمیمات دولت و ثبات بازارهای جهانی و کامودیتی ها و درصورتی که سهامداران از اصلاح بازار نترسند بازار سرمایه می تواند آینده ای همراه رشد تقاضا در پیش داشته باشد. بازار روز جاری نیز می تواند متعادل مثبت رقم خورد.

بار امکان رشد برای آنان میسر است اشاره شده است با توجه به موارد گفته شده در گزارش بالا، روند بازار به صورت کلی ترسیم شده است. 

 

پرسود باشید  

کارشناس بازار سرمایه: مرسده گونه




بازار سبزپوش شد
توسط محمدباقر سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 15:11
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 21 اسفند 1402 ساعت 08:48
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 20 اسفند 1402 ساعت 08:50
پایان بازار نیمه...
توسط محمدباقر سلیمانی 19 اسفند 1402 ساعت 15:14