به گزارش پاداش سرمایه، چندروز گذشته اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- نرخ حداقل بازخرید (ریپو) برای پنجمین هفته متوالی در ۲۱ درصد ثابت ماند.

۲- معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

۳- از ابتدای امسال تا نیمه شهریور ۱۴۰۱، بیش از ۱۰ میلیون و ۲۲۱ هزار سهامدار؛ ۲۵۰۰ میلیارد تومان از طریق سجام به حسابشان واریز شده است.

۴- مدیرعامل ایران خودرو: مقدمات واگذاری سهام درون شرکتی ایران خودرو انجام شده و قیمت گذاری و کارشناسی‌های لازم برای واگذاری صورت گرفته است.

۵- بورل: توافقات اخیر میان ایران و آژانس، امیدوار کننده و گام مهمی در مسیر توافق وین است.

۶- بورس تهران از لغو عرضه بلوک ۷.۳۳ درصدی شرکت دشت مرغاب با نماد غدشت در شنبه هفته آینده با انصراف سهامدار حقیقی خبر داد و این عرضه شنبه ۱۶ مهرماه انجام نخواهد شد.  

۷- بانک مورگان استنلی قیمت مورد پیش بینی برای نفت در سه ماهه نخست سال آینده را از ۹۵ به ۱۰۰ دلار در هر بشکه بالا برد.

۸- شرکت پارس خودرو پس از درخواست‌های مکرر از سازمان بورس مبنی بر تمدید مهلت دوساله برای خروج از بحران‌های ایجاد شده در نهایت باانتقال این نماد به بازار پایه از سوی سازمان بورس موافقت شد و این نماد به بازار پایه انتقال پیدا خواهد کرد.

۹- نماد شرکت پیشگامان آرامیس با نماد تپسی در فرابورس ایران فردا شنبه ۱۶ مهرماه بازگشایی می‌شود.

۱۰- هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو با نماد بترانس افزایش سرمایه ۳۰ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

اطلاعیه های مهم کدال

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده حتوکا

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت حتوکا که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۷.۲۳ در استان اصفهان، شهر مبارکه به آدرس استان اصفهان - شهرستان مبارکه - جاده اختصاصی شرکت فولاد مبارکه، جنب شرکت فولاد مبارکه - در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

انعقاد قرارداد مهم حتوکا

قراردادی برای فروش انواع کابل فیبر نوری بین شرکت حتوکا و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) به مبلغ ۹۸۳,۰۷۱ میلیون ریال به مدت ۹۰ روز منعقد گردیده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه وهامون

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰.۱۰.۱۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰.۱۱.۳ افزایش سرمایۀ شرکت وهامون از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه دالبر

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۷.۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست کدال گزارش توجیهی هیئت مدیرة شرکت دالبر به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور احداث خط پودر تزریقی، خرید ماشین آلات تولیدی و تجهیزات آزمایشگاهی و تاسیسات صنعتی که در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه تنوین

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۷.۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی رهیافت و همکاران) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱.۶.۲۱ هیئت مدیرة شرکت تنوین مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از منابع شرکت در جهت بالا بردن ظرفیت تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی و استفاده از نرخ صفر مالیاتی ارائه می‌گردد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم عالیس

پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۱.۵.۱۸ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت عالیس که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۶.۲۹ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس مشهد - خیابان احمد آباد - نبش طالقانی ۳ پلاک ۱۰۸ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ولشرق

پیرو افزایش سرمایه شرکت ولشرق از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۳۵۵,۸۹۰,۰۹۹,۶۰۳ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۱۰۴۹ ریال است.

اطلاعات با اهمیت حفارس

نظر به اینکه شرکت حفارس در مناقصه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با موضوع بارگیری، حمل و انتقال و تخلیه حدود ۷۰۰ تن زباله در شبانه روز از محل ایستگاه خدمات شهری شماره یک (۷۵ متری رضوی) به مراکز دفن بهداشتی پسماند‌های مشهد شرکت کرده و مورخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ سازمان مذکور، اعلامی به شرکت به مورخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ به عنوان برنده مناقصه اعلام شده است مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می‌گردد. شایان ذکر است که قرارداد دوساله، مبلغ درآمدی پیشنهادی قرارداد بدون احتساب تعدیل ۳۷۸، ۱۴۰ میلیون ریال و مهلت ارسال ضمنانت نامه حسن انجام تعهدات از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۱ یک هفته می‌باشد. بعد از طی تشریفات قانونی، قرارداد منعقد می‌گردد.

پرداخت سود نقدی تاپیکو

مبلغ سود سهام توسط شرکت تاپیکو تامین و در موعد مقرر بحساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز گردیده است؛ لذا با عنایت به پیگیری‌های به عمل آمده و حسب اظهارات مسئولین مربوطه به جهت بروز برخی اختلالات سیستمی، واریز سود به حساب سهامداران میسر نگردیده است. بدیهی است به محض رفع اختلال سامانه سجام، اقدام لازم جهت واریز سود سهامداران توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه به عمل خواهد آمد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه آسیا

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۷.۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست کدال گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت آسیا از مبلغ ۲۴,۱۳۱,۸۰۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی در جهت توسعه پرتفوی حق بیمه و افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سفارود

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت سفارود که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۷.۲۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس جنت آباد جنوبی بلوار لاله شرقی خیابان شانزده متری یکم کوچه ششم غربی پلاک ۳۴ واحد ۲ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

اطلاعات با اهمیت حسینا

با دستور مقام قضایی مقرر گردید از انبارداری خودرو‌های مستقر در بندر بوشهر هیچ گونه تعرفه درآمدی اخذ نگردد و خودرو‌ها به صاحبان کالا عودت گردد. بر اساس این ابلاغیه تاثیر ریالی بر درآمد‌های شرکت حسینا نخواهد داشت.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بترانس

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۷.۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست کدال گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت بترانس از مبلغ ۳۶,۴۰۲,۷۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور افزایش سرمایه در گردش و جبران کمبود نقدینگی که در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

برگزاری مزایده شهر

بانک شهر در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۳۹ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را طبق جدول و بشرح نشانی‌های درج شده در آگهی با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۲ لغایت ۱۴۰۱.۷.۲۴ با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک) و نقد و اقساط به فروش رساند. زمان برگزاری مزایده در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۲۷ است.

عملکرد ۶ ماهه وامید

شرکت وامید در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۴.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱,۳۲۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۳ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۵ درصدی ۱۲۸,۷۳۷,۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۲۸,۲۵۰,۱۹۹ میلیون ریال رسید.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش سرمایه




از کدال چه خبر؟
توسط الناز جمالی 28 آبان 1402 ساعت 06:46
تداوم سبزی بازار سهام
توسط الناز جمالی 16 آبان 1402 ساعت 07:33
پیش بینی بازار / حرکت بعدی بازار چه...
توسط مرسده گونه 21 مرداد 1402 ساعت 07:56
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 02 اسفند 1401 ساعت 16:18