به گزارش پاداش سرمایه  بورس تهران در بازار روز یکشنبه ، با افت شاخص ها به پایان معاملات رسید. در شرایطی که وضعیت تا همین شنبه خوب بود و اکثر موارد با اهمیت در جهت بهبود حرکت می کرد ، اما دیروز شرایط برعکس شد و دوباره فروشندگان قوی وارد صحنه شدند.

در جریان دادوستدهای  بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 375میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 240میلیارد تومان در بیش از 338هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 5هزار و 949واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 444هزار و 95واحد قرار گرفت.

 

در ادامه به تابلوی اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

در این شرایط فعلا نمی توان از بازار روز جاری انتظار رشد داشت. اعلام قیمت کارشناسی سهام شرکت سایپا که بازار مدت ها در انتظار آن بود نیز در روز گذشته نتوانست اثری مثبت بر معاملات بگذارد و عملا این محرک بازار نیز اثرگذاری خود را از دست داده است.

برای امروز احتمال افت شاخص ها بیشتر از احتمال رشد آن ها است. احتمالا در نیمه اول معاملات شاخص ها با تمایل به رنگ قرمز و البته با شیب کم بازگشایی می شوند که اگر ورود پول به بازار اتفاق نیفتد و ارزش معاملات دوباره کاهشی شود، احتمالا در نیمه دوم معاملات شیب افت شاخص ها بیشتر هم خواهد شد اما در لحظات اخرین بازار روز یکشنبه نبض مثبت در گروه های پالایشی و خودرویی دیده شد و شاید بتواند مجددا به مدار مثبت خویش بارگردد 

 

آگاه باشید و پرسود

کارشناس بازار سرمایه: مرسده گونه




بازار سبزپوش شد
توسط محمدباقر سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 15:11
پیش بینی / نگاهی به چشم انداز...
توسط مرسده گونه 20 شهریور 1402 ساعت 07:37
گزارش بازار / بلاتکلیفی موج...
توسط مرسده گونه 15 مرداد 1402 ساعت 13:22
پیش بینی بورس تهران /بازار به پشتوانه ی...
توسط مرسده گونه 14 مرداد 1402 ساعت 08:09