به گزارش پاداش سرمایه در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست رشد تقریبا خوبی را تجربه کند و دو روز معاملاتی جهش‌های فوق العاده‌ای برای شاخص کل رقم خورد. در نهایت شاخص کلی که در  هفته گذشته  ۱۴۰۱ بر روی سطح یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد قرار داشت توانست با رشد بیش از ۴۴ هزار واحدی معادل ۲.۸ درصدی به سطح یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۳۴ واحدی خود را برساند.

همچنین شاخص کل هم وزن که شاخصی برای سهام کوچک بازار محسوب می‌شود نیز توانست خود را از سطح ۴۲۱ هزار و ۴۰۱ واحدی به سطح ۴۲۸ هزار  ۹۳۲ واحدی برساند و رشد  ۱.۷ درصدی را تجربه کند

 

حال به بررسی تابلوی اخبار و شایعات بورسی خواهیم پرداخت:

 

www.padash.ir

 

در بازار امروز اخبار قطعی برق صنایع و نحوه فروش دلار‌های صادراتی نیز ممکن است هر کدام  بازار را به یک سمت و سو بکشانند، همچنین در بعد خارجی تورم افسار گسیخته و سخت گیری فدرال رزرو نوسانات کامودیتی‌ها را مجددا تشدید کرده است و انتظار می‌رود تکانه‌های این تصمیم در روز‌های بعد کماکان حس شوند. در مجموع با توجه به بی ثباتی شدید شاید انتظار می رود که بازار در این هفته  با اخبار مختلف گروه‌ها و تک سهم‌ها با تقاضا محدود رو به رو شوند . اما به هر حال بازار با توجه به رکودی که در این مدت تجربه کرد ، انتظار می رود بتواند خود را به روند صعودی سابقش باز گردد .

در این مدت حتما به اخبار منتشره گوش فرا دهید و هوشیار باشید.و به حد ضرر خویش پایبند باشید.

 

 

تهیه کننده: #مرسده_گونه

برای خواندن مصاحبه با کارشناسان روی گفتگو و مصاحبه کلیلک کنید.

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 02 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34
بازار در بلاتکلیفی...
توسط محمدباقر سلیمانی 28 فروردین 1403 ساعت 15:01