به گزارش پاداش، همان طور که انتظار می رفت بازار پس از دو روز بسیار عالی با عرضه های بیشتری همراه شد ولی با این وجود با توجه به روند خوبی که ارزش معاملات در این هفته داشت فعالان بازار را امیدوارتر از همیشه کرد. در پایان معاملات روز میانی هفته شاخص کل با حوالی 7 هزار واحد کاهش رو به رو شد. این در حالی بود که شاخص کل که به عنوان نشان دهنده روند عمومی شرکت های متوسط و کوچک می باشد نیز عملکردی مشابه داشت. این در حالی بود که روز گذشته با توجه به کاهش نماگر اصلی، خروج پول بیش از 200 میلیارد تومانی را شاهد بودیم

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

  1. «وسالت» افزایش سرمایه می‌دهد: هیئت مدیره بانک قرض الحسنه رسالت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی این شرکت را از محل سود انباشته به تصویب رساند.
     
  2. برگزاری جلسات معارفه سهام شرکت سهامی بیمه ایران معین با نماد معاملاتی معین/ نشست اول: چهارشنبه ۱۶ اسفندماه / ساعت ۱۵:۰۰ و نشست دوم: شنبه ۱۹ اسفندماه
     
  3. «توریل» سهام می‌فروشد: شرکت توکا ریل از برگزاری مزایده جهت فروش کل سهام متعلق به خود در شرکت توکا کشش (سهامی خاص) خبر داد.
     
  4. بر اساس جدیدترین آمار‌های منتشر شده از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد، ارزش صادرات زنجیره فولاد در ١١ ماهه ابتدای امسال، به مرز ۷ میلیارد دلار رسید.
     
  5. کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی سود سهام عدالت در مرحله دوم
     
  6. مجید عشقی، دبیر شورای عالی بورس گفت: در راستای کمک به مدیریت نقدینگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، شورای عالی بورس نصاب سرمایه‌گذاری در اوراق مالی اسلامی منتشره توسط دولت را از حداقل ۲۵ درصد به حداقل ۲۰ درصد تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ کاهش داد.
     
  7. اولین عرضه‌ی کامیون خاور در بورس کالا: عرضه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H۵ در بورس کالا تاریخ عرضه ۱۵ اسفند

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملاتی که در روز گذشته علی الخصوص نماد خودرو که با بیش از 1.4 میلیارد برگه سهم معامله شد و شاهد آن بودیم، پیش بینی می شود که بازار در روز جاری همچنان با عرضه کار خود را آغار کند و و در ادامه روند معاملاتی به صورت متعادل ادامه پیدا کند. این امیدواری وجود دارد که اگر خبرهای مثبتی را به بازار مخابره کنند باز هم می توان شاهد برگشت بازار به سمت روند صعودی خود باشیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
سایه احتیاط بر سر...
توسط محمدباقر سلیمانی 03 اردیبهشت 1403 ساعت 15:19