به گزارش پاداش، در بازار دیروز از همان دقایق ابتدایی بازار خوبی را شاهد بودیم و  بعد از گذشت 3 هفته کاری بالاخره دیروز پول حقیقی وارد بازار سرمایه شد و این عدد بیش از 470 میلیارد تومان بود. بازار دیروز سراسر سبز و پر تقاضا بود و همین موضوع باعث شد تا ارزش معاملات با رشدی نزدیک به 100 درصدی به بیش از 6 همت برسد. شاخص کل در روز گذشته با نزدیک به 32 هزار واحد افزایش به 2 میلیون و 86 هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با 10500 واحد رشد در ارتفاع 724 هزار واحد قرار گرفت.

 

گزارش کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. بانک تجارت سهام می‌فروشد:بانک تجارت جهت فروش سهام شرکت ایران پوپلین مزایده برگزار می‌کند.
     
  2. اوراق مرابحه جدید در بورس تهران درج شد: بر اساس اطلاعیه شرکت بورس تهران، از تاریخ ۱۲ / ۱۲ / ۱۴۰۲ اوراق صکوک مرابحه شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس تهران درج شد.
     
  3. بالاترین ورود پول حقیقی به بازار در ۲ ماه گذشته: در بازار روز گذشته مجموعا مبلغ ۹۰۴ میلیارد تومان ورود حقیقی به بازار داشته‌ایم.
     
  4. کقزوی مزایده عمومی فروش شش دانگ قطعه زمین متعلق به شرکت سهامی شیشه قزوین واقع در مشهد
     
  5. مجوز افزایش سرمایه ۴۷ درصدی غفارس از محل سود انباشته، صادر شد.
     
  6. ولیز تمدید مجوز فعالیت شرکت لیزینگ ایران از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ تا ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ توسط بانک مرکزی
     
  7. بانک سرمایه موافقت بانک مرکزی را گرفت: بانک سرمایه از صدور مجوز بانکی بانک مرکزی ج. ا. ا درخصوص موافقت با افزایش سرمایه این بانک از مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد به مبلغ ۱۰۴.۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
     

پیش بینی بازار

با توجه به معاملات روز گذشته و روند صعودی که بازار داشت پیش بینی می شود که امروز نیز این روند حفظ شود و بازار مثبتی را داشته باشیم . روز گذشته نمادهای فولاد، خودرو، انرژی، وبملت، کترام، تاپیکو، شپنا، ذوب و شستا بیشترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
سایه احتیاط بر سر...
توسط محمدباقر سلیمانی 03 اردیبهشت 1403 ساعت 15:19