به گزارش پاداش، در پایان معاملات روز گذشته شاخص کل با 4072 واحد کاهش به 2 میلیون و 45 هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با 3244 واحد افت در ارتفاع 709 هزار و 225 قرار گرفت. این در حالی بود که روز گذشته در دقایق ابتدایی، بازار با تقاضا همراه شده بود اما با گذشته چند دقیقه از معاملات، عرضه بر تقاضا برتری یافت و در نهایت باعث منفی شدن اکثر نمادهای معاملاتی گردید. معاملات روز گذشته  همراه با 228 میلیارد تومان خروج پول را از بازار نشان می داد.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. گاز پتروشیمی ها قطع شد: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: به علت برودت هوا پتروشیمی‌ها کاملاً دچار محدودیت شدند و گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند قطع هستند.
     
  2. درج یک نماد جدید در بورس تهران: با پذیرش سهام شرکت فولادسیرجان ایرانیان (سهامی عام) در بورس تهران، از تاریخ ۰۸ / ۱۲ / ۱۴۰۲، این شرکت به عنوان ششصد و چهاردهمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ " فلزات اساسی "با نماد "سیسکو SISCO" در فهرست نرخ‌های تابلو اصلی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
     
  3. وزیر اقتصاد: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند
     
  4. افزایش سرمایه ۷۵ درصدی ولصنم از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
     
  5. مدیرعامل تامین اجتماعی: عیدی ۴.۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی فردا واریز می‌شود. مبلغ کل عیدی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که تامین شده است.
     
  6. در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بانک تجارت با حضور ۵۴.۸۱ درصدی سهامداران، افزایش ۱۱۱.۹۶۳ میلیارد ریالی سرمایه این بانک بزرگ بورسی کشور، به تصویب رسید.
     
  7. مهم از کنفرانس خودرو: با حمایت شورای رقابت و سازمان حمایت، ۸ محصول از قیمت‌گذاری معاف شدند. ترکیب تولید محصولات را براساس این خودرو‌ها و در راستای خروج از زیان برنامه‌ریزی می‌کنیم.
     
  8. برگزاری مجمع بشهاب: جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار میگردد.

 

پیش بینی بازار

بازار روز گذشته همانند روزهای گذشته، بازاری کم رمق و بی جان بود و ارزش معاملات بسیار پایینی را باز هم به ثبت رساند. با توجه به اینکه چند روزی می باشد که بازار با منفی رو به رو شده است پیش بینی می شود که جهت حرکت بازار به زودی تغییر کند و یک تا سه روز مثبت را باشد، اما این در شرایطی می باشد که حجم و ارزش معاملات رشد خوبی داشته باشد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32