به گزارش پاداش، در پایان معاملات روز دوشنبه 7 اسفند ماه 1402، شاخص کل با 0.81 درصد معادل 16 هزار و 717 واحد افت در ارتفاع 2 میلیون 49 هزار واحد ایستاد و شاخص هم وزن نیز با 10734 واحد کاهش به 712 هزار واحد رسید. این در حالی بود که بازار در روز گذشته سراسر قرمز بود و با عرضه های بسیار زیادی همراه شده بود و همین موضوع باعث شد تا 345 میلیارد تومان خروج پول را از بازار شاهد باشیم.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان با نماد حگهر / درصد افزایش سرمایه: ۲۵۳ درصد
     
  2. «دبالک» و افزایش نرخ‌های فروش: شرکت تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک از افزایش نرخ فروش محصولات خبر داد.
     
  3. گشایش نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان (سهامی عام) در نماد آریان در بازار دوم فرابورس ایران در روز شنبه ۱۲ اسفندماه
     
  4. در پایان معاملات امروز سه شنبه نماد‌های حریل، نیان و کاما جهت برگزاری مجمع در روز پنجشنبه متوقف خواهند شد.

     
  5. توقف فعالیت‌ها در «فسبزوار»: شرکت پارس فولاد سبزوار بیان داشت طبق اعلام شرکت گاز استان خراسان رضوی به دلیل برودت هوا و قطع کامل گاز، واحد احیا مستقیم از امروز مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۷ به طور کامل از مدار تولید خارج گردید.
     
  6. پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با نماد فگستر / درصد افزایش سرمایه: ۵۲۵ درصد
     
  7. با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی مادیرا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳) متوقف می‌گردد.
     
  8. کلوند به مجمع افزایش سرمایه می‌رود : مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار میگردد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به ارزش معاملاتی که در این چند مدت داشته ایم، نمی توان انتظار رشد از بازار را داشته باشیم. ارزش معاملات به صورت میانگین در کانال 3 هزار میلیارد تومان نشان از عدم توجه و عزمی جدی برای رشد بازار را نشان می دهد و همین موضوع باعث شده است تا انگیزه ای برای سهامداران وجود نداشته باشد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04