به گزارش پاداش، در شرایطی که نبود نقدینگی در بازار همه فعالان بازار سرمایه رو تحت فشار سنگینی قرار داده است اما بازار دیروز در شرایطی کار خود را به پایان رساند که با عرضه بسیار زیاد اوراق توسط دولت همراه بود. در معاملات روز گذشته در حالی که در دقایق ابتدایی بازار با حالتی متعادل کار خود را آغاز کرد، اما هر چقدر زمان می گذشت، عرضه بر تقاضا برتری بیشتری پیدا می کرد و همین موضوع باعث شد تا شاخص کل در نهایت با 8200 واحد کاهش به حوالی 2 میلیون و 92 هزار واحد برسد.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1.  افزایش سرمایه ۵۰ درصدی کیمیا از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
     
  2. آسیاتک مجمع عمومی  فوق العاده برگزار می‌کند: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت انتقال داده‌های آسیاتک برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه، فردا برگزار می‌شود.
     
  3. رئیس سازمان مالیات: سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل سال آینده با افزایش ۳برابری از ۴۷ میلیون تومان به حدود ۱۴۴ میلیون تومان در سال افزایش پیدا کرد.
     
  4. مجمع «فملی» فردا برگزار می‌شود: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ راس ساعت ۱۴ در محل سالن پژوهشگاه نیرو به صورت حضوری برگزار می‌شود.
     
  5. انتقال خودرو و خساپا به همراه ۱۳ شرکت از تابلوی اول اصلی بازار بورس به تابلوی دوم فرعی
     
  6. صعود تابلوی وکار و شبندر و ۱۲ شرکت از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی
     
  7. الزام واریز درآمد‌های نفتی به حساب بانک مرکزی: با تصویب هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرکت ملی نفت ایران نسبت به واریز درآمد‌های حاصل از صادرات نفت به حساب ارزی بانک مرکزی ملزم شد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملات روز گذشته پیش بینی می شود در روز جاری جوی آرام را در بازار داشته باشیم و عمده نمادهای معاملاتی را در حوالی صفر تابلو مشاهده کنیم اما نماگر کل با منفی رو به رو شود.




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
پایان سرخ
توسط محمدباقر سلیمانی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
فملی ناجی بازار
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26