به گزارش پاداش، بازار در آخرین روز هفته گذشته در حالی که در اوایل بازار با تقاضای خوبی همراه بود اما به دلیل خطرات سیستماتیکی که در آخر هفته ها وجود داره به یکباره از سمت مثبت شاخص به سمت منفی حرکت کرد و باعث شد تا بازار با عرضه های سنگینی همراه شود. در نهایت شاخص کل با 992 واحد کاهش به محدوده 2 میلیون و 186واحد رسید.

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

1. بشهاب: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه  شرکت لامپ پارس شهاب/ درصد افزایش سرمایه: ۹۲ درصد

2. شپنا: مجمع عمومی فوق العاده این نماد در تاریخ ۱ بهمن برگزار نمی‌گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید.

3. ثاخت: افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت در حال انجام و نامه به کانون کارشناسان جهت معرفی کارشناسان مربوطه ارسال شده است.

4. حباب سکه با عرضه سکه‌های بدون تاریخ توسط بانک مرکزی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت، در عین حال سکه هنوز بیش از ۵ میلیون تومان حباب دارد که پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده باز هم کاهش یابد.

5. سرمایه گذاری توسعه توکا و رادین افق حامی به ترتیب به جمع درصدی‌های کصدف و غالبر اضافه شد‌.

6. بانک دی از جمع درصدی‌های تکشا خارج شد‌.

 

پیش بینی بازار

پیش بینی می شود در حالی که آخر هفته گذشته با عرضه زیادی همراه بودند و همچنین درگیری هایی که بین نیروهای ایران و پاکستان همراه بود و ترس سهامداران از افزایش این تنش ها، امروز نیز با عرضه های زیادی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد و در ادامه با کم شدن عرضه ها، به تعادل نسبی برسیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
سایه احتیاط بر سر...
توسط محمدباقر سلیمانی 03 اردیبهشت 1403 ساعت 15:19