به گزارش پاداش، شاخص کل با عرضه هایی که در روز گذشته داشت با 6600 واحد منفی به عدد 2 میلیون و 176 واحد رسید.

در معاملات روز گذشته روند معاملات از ابتدا رو به نزول بود و شاهد عرضه در بازار بودیم و حتی اخبارهای مثبت منتظر شده در روز شنبه نیز نتوانست جلوی این روند را بگیرد و در پایان با شیب ملایمی به کار خود خاتمه داد. این در حالی بود که حتی با بازگشایی شگستر و حجم معاملاتی بسیار زیاد در این نماد، ارزش معاملات با افت 16 درصدی به 4.4 همت رسید  و نسبت به روز شنبه 16 درصد افت پیدا کرد.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

 

اخبار بورسی
 

  1. پس از خدمات دریایی و بندری کاوه، دومین شرکت مرتبط با کسرام یعنی سات شید سپهر نیز درصدی تمحرکه شد و یک شخص حقیقی از جمع درصدی‌ها خارج شد. خدمات دریایی کاوه نیز حدودا ۱۰‌میلیون سهم دیگر خریداری کرد‌.
     
  2. وگستر به جمع درصدی‌های ولراز اضافه شد.
     
  3. کارگزاری اطمینان سهم در ۴ روز کاری ۱۱ میلیون سهم خکمک را خریداری کرد.
     
  4. اهرم ۶ میلیون سهم گلتاش را خریداری نمود.
     
  5. عرضه اولیه سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در بازار دوم فرابورس ایران با نماد عرضه اولیه: نخریس۱ امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه
     
  6. معاون سازمان برنامه و بودجه: درخواست تخصیص ارز متناسب با اولویت‌ها داده می‌شود و اگرچه دولت اعتقاد دارد که واردات خودرو در دستور کار باشد، اما قطعا واردات خودرو اولویت نیست.
     
  7. کشف ذخایر قابل توجهی از طلا در کردستان: با اجرای دقیق فعالیت‌های زمین‌شناسی، اکتشاف و ژئوفیزیک هوایی در سطح استان کردستان به ذخایر قابل توجهی از منابع معدنی جدید دست پیدا کرده‌ایم که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد.
     
  8. «ومشان» سهام خرید: شرکت سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر از تحصیل ۴.۶% سهام شرکت سرمایه گذاری لقمان خبر داد.

     

پیش بینی بازار

 

با توجه به معاملات روز گذشته و قرمزپوش بودن 58 درصد نمادهای بازار و افزایش خروج پول از بازار، پیش بینی می شود که امروز در ابتدای معاملات عرضه های زیادی داشته باشیم و حداقل در ابتدای معاملات شاهد افت شاخص کل باشیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




پایان بازاری بی...
توسط محمدباقر سلیمانی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10