به گزارش پاداش، در شرایطی به استقبال سومین روز کاری هفته می رویم که در روزهای شنبه و دوشنبه بازار خوبی را سهامداران تجربه کردند و باعث شد شاخص کل به روند رو به رشد خود ادامه دهد. دیروز این نماگر با رشدی نزدیک به 26 هزار واحد به 2 میلیون و 207 هزار واحد رسید.

 

بررسی خبرهای مهم روز دوشنبه :

خبری که برای بازار سرمایه خوب است این بود که از سوی اداره مالیاتی منتشر و استاندارد شماره 15 مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت طبق اصلاحیه جدید افزایش سرمایه شرکت‌ها مشمول مالیات نخواهد شد.

روز گذشته با اخبارهایی که از تجدید ارزیابی گروه های مختلف به بیرون درز کرد باعث شد تا فولاد، فملی، فارس تاپیکو و نماد بانک ملت بیشترین تلاش را برای مثبت شدند شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران انجام دهند.

 

بررسی اخبار کدال :

 

بانک تجارت چند روز پیش در سامانه کدال از نشست خبری خود رونمایی کرده است و در این نشست اعلام کرده، که قرار است در خصوص افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها جلسات کارشناسی بیشتری برگزار شود.

شب گذشته شرکت ایران ارقام دو افشای اطلاعات گروه الف با موضوع انعقاد قرارداد را روانه کدال کرد.

شرکت گروه مپنا، در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجديد ارزيابي دارايي ها، شفاف سازی خود را در سامانه کدال بارگزاری کرد.

شرکت بهمن دیزل در خصوص عرضه و فروش محصولات شرکت در بورس کالا افشای اطلاعات با اهمیت گروه ( ب ) را ثبت نمود.

 

پیش بینی بازار :

 با توجه به عرضه هایی که در دقایق پایانی روز گذشته انجام شد، امروز بازاری متعادل داشته باشیم و احتمال عرضه شدن در دقایقی از بازار پیش بینی می شود این در حالی است که در روزهای گذشته بازار با تقاضای خوبی همراه بوده است.




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
سایه احتیاط بر سر...
توسط محمدباقر سلیمانی 03 اردیبهشت 1403 ساعت 15:19