به گزارش پاداش، معاملات در روز شنبه که بین دو تعطیلی قرار داشت، با رشد مناسبی همراه بود و باعث شد تا سهامداران همچنان امیدوار باشند. شاخص بورس در پایان روز معاملاتی شنبه 25 آذر ماه، با رشد بیش از 13 هزار واحدی به نزدیکی دو میلیون و 172 هزار واحدی رسید.

بررسی خبر تجدید ارزیابی برخی نمادهای معاملاتی :

 

مسعود اسفندیار، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت پاسارگاد از تکلیف سهامدار عمده در زمینه تجدید ارزیابی دارایی و افزایش سرمایه خبر داد.

افزایش سرمایه 50 درصدی اسیاتک از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز به تجدید ارزیابی دارایی ها چراغ سبز نشان داد.

فملی برنامه تجدید ارزیابی دارایی‌ها از محل زمین در دستور کار دارد.

ونیرو نیز به صورت رسمی از برنامه خود برای تجدید ارزیابی رو نمایی کرد.

از گروه بانکی خبر می رسد ظاهرا جلسه جداگانه ای با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار خواهد شد و موضوع تجدید ارزیابی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

با توجه به معاملات روز شنبه در گروه انبوه سازی، خبر تجدید ارزیابی برای این گروه می تواند محرک قدرتمندی برای این گروه محسوب شود.

 

بررسی اخبار کدال :

شرکت سرمايه گذاري توسعه و عمران استان کرمان افشای اطلاعات گروه ( ب ) پیرو آگهی مزایده منتشر شده را در کدال بارگزاری کرد.

شرکت سرمايه گذاري مسکن زاينده رود نیز افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب را در مورد نتایج حاصل از مزایده اجاره تعدادی از واحد های پروژ را روانه کدال کرد.

 

با توجه به معاملات روز شنبه و همچنین معاملات مشتقات علی الخصوص اختیار خرید خودرویی ها که رنج مثبتی را در دقایق پایانی تجربه کردند، پیش بینی می شود امروز نیز بازاری مثبت بر محوریت نمادهای خودرویی داشته باشیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 28 فروردین 1403 ساعت 08:27