به گزارش پاداش، در حالی به پیشواز معاملات دومین روز کاری می رویم که در اولین روز هفته شاهد افت چشم گیر قیمت ها در اکثریت نمادها بودیم و می توان گفت، سایه ترس همچنان گریبان بازار سرمایه است. بازار سرمایه با افت بیش از 18 هزار واحدی در محدوده منفی به کار خود پایان داد و نماگر کل در سطح 2 میلیون و 1 هزار واحد قرار گرفت. بازار این روزها بی رمق و کم حجم تر از همیشه دنبال می شود.

بازار سهام از سوی درگیر اخبار سیاسی و نوسانات محرکه اصلی خود دلار است

بازار سهام این روزها با پررنگ شدن نقش اخبار سیاسی روبرو است و بموجب آن شاهد نوسانات دلار و قرار گرفتن در محدوده بالای 50 هزار تومان هستیم. این روزها نه تنها دلاری ها بلکه ریالی ها هم برای خرید سهامداران جذابیت ندارد و اغلب نمادها با توجه به اصلاح تند و تیزی که مواجه هستند به کف های تکنیکالی خود رسیده اند اما بازار سرمایه همچنان بی اهمیت به این موضوع است.

و اما موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد، بحث تجدید ارزیابی شرکت ها می باشد که این روزها باز هم نقش بسزایی در معاملات سهامداران به خود گرفته است. بطور مثال نماد زملارد که به تازگی آمادگی خود را شرکت برای تجدید ارزیابی اعلام کرده است، در این بازار بلاتکلیف با افزایش نسبی تقاضا در مدار تعادل دنبال می شوند.

برای روز جاری با توجه به اصلاح عمیق روز گذشته، انتظار بر روند متعادل تر از روز قبل می رود. بازار، همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم روزهای بی رمق و بی انگیزه زیادی را در حال پشت سر گذاشتن است و در بنظر می رسد این روزها همچنان ادامه دار باشد.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش 




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 26 فروردین 1403 ساعت 08:31
پیش بینی بازار/ حمایت برای حفظ 2...
توسط الناز جمالی 24 مهر 1402 ساعت 08:19
پیش بینی بازار / بررسی صنایع پیشنهادی...
توسط مرسده گونه 27 شهریور 1402 ساعت 07:47
پیش بینی / بازار در خواب نیم...
توسط مرسده گونه 19 شهریور 1402 ساعت 07:59