نگاهی به کلیت بازار  :

بازار سرمایه در روز گذشته با افت بیش از 3 هزار واحدی به پایان رسید در بازاری به سر میبریم که قیمت‌ها در سطح خیلی پایین یا نزدیک به ارزش ذاتی خود قرار گرفته اند. بازار سرمایه هم چنان در وضعیت رکود و در حال رنج زدن به محدوده ی 2 میلیونی است محرکات بازار نیز تا کنون سیگنالی از صعود سر نداده اند تنها افزایش اندک قیمت دلار در دو روز اخیر اتفاق افتاده است  سیگنال نه چندان مثبت در خصوص بازار می توان به اعلام  وزارت اقتصاد در روز گذشته اشاره نمود  وزارت اقتصاد قصد دارد از یکشنبه، 35 هزار میلیارد تومان اوراق دولتی را برای مظنه‌گیری روی میز قرار دهد . این اتفاق خبری خوبی برای بازار به شمار نمیرود .

اخبار مثبت : 

با این وجود افزایش قیمت‌ها در بازارهای جهانی هم چنین در بورس کالا ،افزایش قیمت  دلار  که به آن اشاره کردیم  تنها پرونده های بازر بازار که با بهبود وضعیت و اتفاقات مثبت در آن ها تکانی دوباره به پیکر بازار می تواند به وجود آورد می تواند تحولات گروه خودرو  اخبار مثبت در خصوص پالایشی ها باشد.

پیش بینی بازار :  

بازار روز جاری هم چنان متعادل و با رشد تک سهم ها پیش بینی میشود اگر می خواهید از وضعیت تکنیکال شاخص نیز آگاه شوید می تواند به اینجا مراجعه کنید .  

 

   کارشناس بازار سرمایه: مرسده گونه
 



بازار سبزپوش شد
توسط محمدباقر سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 15:11
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 21 اسفند 1402 ساعت 08:48
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 20 اسفند 1402 ساعت 08:50
پایان بازار نیمه...
توسط محمدباقر سلیمانی 19 اسفند 1402 ساعت 15:14