شاخص کل بورس 9 امین روز از اسفند ماه را با رشد 2 هزار و 580 هزار واحد معادل 0.2 درصد به پایان رساند و در سطح 1 میلیون و 281 هزار واحد به کار خود پایان داد. این شاخص بورسی استارت کار خود را با افزایش ارزش آغاز کرد بطوریکه در 15 دقیقه ابتدایی 758 واحد مثبت شد و در ادامه در مداری صعودی اما کم حجم به حرکت خود ادامه داد و تا پایان بازار شرایط متعادلی را سپری کرد. اما شاخص هموزن در روزی که نمادهای کوچک بازار بهتر معامله شدند رشد بیش از 3،150 واحدی معادل 0.95 درصد را تجربه کرد.

در بین صنایع بازار بیشترین ارزش معاملات به گروه‌های « خودرو و ساخت قطعات » «فلزات اساسی» « محصولات شیمیایی » « بانک و مؤسسات اعتباری » اختصاص داشت و در بین شرکت‌ها نیز، نمادهای «خودرو» «فزر» «برکت» «فولاد» «ثشاهد » «وبملت» «تجلی» بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند. 

 در بین صنایع بازار بیشترین حجم معاملات به گروه‌های  « خودرو و ساخت قطعات »  « بانک و مؤسسات اعتباری » « فلزات اساسی » « انبوه سازی املاک و مستغلات » اختصاص داشت و در بین شرکت‌ها نیز، نمادهای «فلوله» «وبملت» «خپارس» «خگستر» «وتجارت » «ثنوسا» «فاذر» «کرازی» بیشترین حجم  معاملات را به نام خود ثبت کردند. 

 در بین شرکت‌ها نیز، نمادهای « ثشاهد» «غمینو» «فولاد» «پارس» «فسبزوار» از بیشترین حمایت حقیقی‌ها برخوردار بودند و در مقابل نمادهای «کسرا» «فزر» « بپاس » « شپنا» «شبندر» بیش از همه در حمایت حقوقی‌ها بودند.

.

 

 

برای خواندن مصاحبه با کارشناسان روی گفتگو و مصاحبه کلیلک کنید.

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید.