معاملات بورس در دومین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت افت هشت هزار واحدی به محدوده یک ‌میلیون و ۲۷۶هزار واحد نزول کرد.

ارزش کل معاملات درحالی ۴.۸۴ هزار میلیارد تومان بود که سهم ارزش معاملات خرد ۲.۵۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد و در بیست روز اخیر کمترین ارزش معاملات به ثبت رسید.

تراز پول حقیقی ها امروز هم متفاوت بود؛ حقیقی ها ۳۵۲.۵ میلیار دتومان از بازار سهام خارج کردند و ۴۴.۳ میلیارد تومان نیز وارد صندوق‌های با درآمد ثابت کردند. همچنین سرانه معاملاتی در شرایط نسبتا برابری دنبال شد. سرانه خرید حقیقی ها ۱۳ میلیون تومان و سرانه فروش ۱۳.۱ میلیون تومان بود.

بیشترین خروجی پول حقیقی ها در نمادهای تجلی با ۵۷.۵ میلیارد تومان، فولاد با ۳۸.۸ میلیارد تومان، بپاس با ۲۹.۴ میلیارد تومان، اتکای با ۲۹.۱ میلیارد تومان و فملی با ۱۷.۴ میلیارد تومان بود. بیشترین ورودی پول حقیقی ها هم برای سه نماد سپید با ۱۶.۷ میلیارد تومان، آریان با ۷.۴ میلیارد تومان و توسن با ۴.۳ میلیارد تومان بود.

همچنین در معاملات امروز، حقوقی ها در نمادهای بانکی (وبملت و وتجارت)، خودرو، فملی و ملت بیشترین موقعیت خرید و در نمادهای وسکرد و وسکرشا نیز بیشترین موقعیت فروش ایجاد کردند.




آخرین افزایش سرمایه‌های منتشر شده در...
توسط الناز جمالی 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:23
تغییر سهام سهامداران عمده /افت و خیزها...
توسط مجتبی ترکی 30 بهمن 1400 ساعت 08:29
تغییر سهام سهامداران عمده /بازگشت به...
توسط مجتبی ترکی 18 بهمن 1400 ساعت 08:17
تغییر سهام سهامداران عمده/حال بد...
توسط مجتبی ترکی 06 بهمن 1400 ساعت 08:20