به گزارش پاداش، بازار دیروز در شرایطی کار خود را به پایان رساند که در دقایق ابتدایی عرضه های زیادی انجام شد اما هر چقدر به پایان زمان معاملات نزدیک می شدیم، تقاضا افزایش پیدا می کرد و در نهایت نیز باعث شد تا شاخص کل با رشدی بیش از 9500 واحدی به 2 میلیون و 180 هزار واحد برسد و باعث شد تا به آینده بازار امیدوارتر بود.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی
 

  1. شتران و افزایش سرمایه و دعوت به مجمع:جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار می‌گردد.
     
  2. مهم برای خودرو: دوباره بلوک وپارس به فروش می‌رود / ایران‌خودرو در نظر دارد سهام بانک پارسیان متعلق به شرکت‌های گروه را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت تشریفات قانونی از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذار نماید.
     
  3. کقزوی سهم می‌فروشد: شرکت سهامی شیشه قزوین (عام) در نظر دارد، اصالتاً و وکالتاً تعداد ۱۶، ۷۰۳، ۳۷۷ سهم معادل ۶/۸۱% از سهام شرکت فرآورده‌های ساختمانی (سهامی خاص) را بصورت یکجا از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.
     
  4. وزیر صمت: مشکلی برای واردات خودرو‌های دست دوم وجود ندارد.
     
  5. در معاملات روز شنبه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از "صندوق‌های درآمد ثابت" خارج شد!
     
  6. نرخ سود بین بانکی برای دومین هفته متوالی کاهش یافته و در هفته منتهی به ۲۰ دی ماه به ۲۳.۴۱ درصد رسیده است.
     
  7. شگستر: خصوصی سازی فعلا تصمیمی به فروش سهام شگستر خود ندارد

     

پیش بینی بازار

در حالی که افزایش تنش‌های نظامی در منطقه تهدید جدی برای روند بازار به شمار می‌آمد اما با توجه به معاملاتی که روز گذشته انجام شد، شاهد ورود نقدینگی خوبی در بازار بودیم، این نشان دهنده این است که بازار تمایل خوبی برای حفظ روند صعودی خود دارد. این در حالیست که بازار رشد زیادی نداشت و به همین دلیل پیش بینی می شود که امروز بازار با رشدی مناسب همراه باشد.

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




پایان سرخ
توسط محمدباقر سلیمانی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
فملی ناجی بازار
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10