معرفی شرکت "ومعادن"

در تاریخ ۵ اسفندماه ۱۳۷۴ تحت شماره ۱۱۹۸۶۹ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. موضوع فعالیت شرکت عبارت است از تأسیس، خرید، مشارکت در تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری در انواع شرکت ها، موسسات و واحدهای صنعتی و معدنی، ساختمانی، کشاورزی، خدماتی و انجام فعالیت های مالی و اعتباری در داخل کشور و همچنین انجام کلیه خدمات مشاوره ای در زمینه های تولید، سرمایه گذاری، توسعه و تکمیل، برنامه ریزی و بودجه بندی، تأمین منابع مالی، بازاریابی و طراحی سیستم های مدیریتی، سرمایه گذاری در خارج از کشور بصورت مشارکتی و قبول و اعطا نمایندگی و انجام عملیات دیگری که بطور مستقیم و غیرمستقیم برای تحقق اهداف مزبور لازم می باشد.در سال ۱۳۷۷ این شرکت به عنوان شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و هم اکنون سهام این شرکت تحت نماد ومعادن مورد معامله قرار می گیرد.

ریسک های شرکت "ومعادن"

وجود محصولات جایگزین و تغییرات تکنولوژی در حوزه صنایع آهن و فولاد

وضع عوارض در صنایع معدنی و فولادی توسط کشورها

پرتفوی بورسی "ومعادن"

خالص ارزش داراییها ( NAV) هر سهم سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات - ومعادن بررسی شدپرتفوی بورسی: ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت 143000 میلیارد تومان و ارزش افزوده بورسی شرکت مبلغ 135200 میلیارد تومان است. مهمترین شرکتهای بورسی آن عبارتند از: سنگ آهن گل گهر - معدنی و صنعتی چادرملو و تامین مواد اولیه فولاد صبانور. 

پرتفوی غیر بورسی "ومعادن"

 لازم به ذکر است به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات برخی از شرکت های غیر بورسی ارزش این شرکت ها به بهای تمام شده محاسبه شده است.

محاسبه  NAV "ومعادن"

NAV هر سهم ومعادن 18378ریال و نسبت P/NAV روز شرکت 58درصد می باشد.

تحلیل تکنیکال "ومعادن"

سهم در تایم فریم روزانه در حال تکمیل الگوی هارمونیک AB=CD  خود می باشد و با برخورد به محدوده حمایتی 1000 تومان و تکمیل موج C توانست با افزایش تقاضا به روند صعودی بازگردد که اکنون در حال حرکت به سمت هدف ابتدایی خود محدوده 1360 تومان می باشد. در صورت عبور از این محدوده می توان تارگت بعدی سهم را محدوده 1650 تومان در نظر گرفت. 

قیمت سهم در زمان معرفی: 1071 تومان می باشد.

 

تحلیلگر و کارشناس بازار: الناز جمالی 

برای خواندن مصاحبه با کارشناسان روی گفتگو و مصاحبه کلیلک کنید.

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




تحلیل تکنیکال نماد...
توسط علیرضا صبحی کمال 10 دی 1402 ساعت 11:22
تحلیل تکنیکال نماد...
توسط علیرضا صبحی کمال 29 آذر 1402 ساعت 10:15
تحلیل تکنیکال نماد...
توسط علیرضا صبحی کمال 14 آذر 1402 ساعت 09:16
تحلیل تکنیکال نماد...
توسط علیرضا صبحی کمال 07 آذر 1402 ساعت 10:07