به گزارش پاداش، در شرایطی به مصاف اولین روز کاری در آخرین هفته فروردین ماه می رویم که در آخرین روز کاری هفته گذشته بازار به آرامی کار خود را به اتمام رساند و علت این موضوع هم ریسک های سیستماتیکی که در این روزها به اوج خود رسیده است، می باشد. اخبار و تحولات جنگی از یک سو و مشخص نبودن سیاست های اقتصادی دولت نیز از سوی دیگه مانع جدی ای برای رشد بازار می باشد.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

 

اخبار بورسی

1- ۵ خریدار پرسپولیس مشخص شدند: «کنسرسیوم»، هیئتی متشکل از ۵ بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه است که قصد دارند به صورت مشترک مالکیت ۸۱ درصد باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرند.

2- بهای جهانی طلا کانال ۲۴۰۰ دلاری را فتح کرد: فلز زرد امروز شنبه 25 فروردین در بازار‌های جهانی با حدود ۵۰ دلار رشد رکورد جدیدی در کانال ۲۴۰۰ دلاری ثبت کرد؛ هر اونس ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت.

3- مالیات تولید ۵ درصد کاهش یافت: سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی: ۳ سال کاهش مستمر نرخ مالیات واحد‌های تولیدی در لوایح بودجه، بی‌سابقه است.

4- وزیر اقتصاد از تدوین بسته پیشنهادی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم خبر داد.

5- تقاضا ظاهری مس در چین در ژانویه و فوریه ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است.

6- افزایش سرمایه سنگین قصفها از محل تجدید ارزیابی: هیئت مدیره قند اصفهان افزایش سرمایه ۱۵۶۰۰ درصدی این شرکت را از محل مازاد تجدید ارزیابی به تصویب رساند.

7- «دسبحان» اوراق اختیار فروش تبعی منتشر می‌کند: شرکت سبحان دارو از موافقت فرابورس ایران با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی شرکت با هدف تامین مالی بر روی سهام شرکت پخش البرز در نماد (پخش) خبر داد.|

8- "قلرست" از تغییرات بیش از ۱۰ درصدی نرخ خرید مواد اولیه خبر داد: شرکت قند لرستان از تغییرات بیش از ۱۰ درصدی نرخ خرید چغندر قند خبر داد.

9- قیمت پایه زعفران در بورس کالا ۸۴ میلیون تومان شد.

10- آمادگی بانک مرکزی برای امضای قرارداد ۶۰۰ میلیون دلاری با وزارت نفت.

11- پذیره‌نویسی اوراق مرابحه شرکت سولیکو کاله (سهامی خاص) از روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین‌ماه به مدت سه روز کاری با نماد کاله ۰۷۱ و کاله ۰۷۲ در تاریخ گشایش نماد: شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳،

12- نرخ خرید تضیمنی چغندر قند توسط شرکت‌های قندی، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت

13- زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد: هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

14- در پایان معاملات امروز نماد‌های مولد، غشصفا، ثامید، ولانا، خکار، سبزوا جهت برگزاری مجمع در روز دوشنبه متوقف خواهند شد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملاتی که در هفته گذشته انجام گرفت و شاهد احتیاط بسیار زیادی در بازار به علت وجود احتمال تحولات نظامی در منطقه خاورمیانه هستیم، پیش بینی می شود که بازار با روندی مثبت کار خود را پیش ببرد ولی همچنان معامله گران با ترس و لرز معاملات خود را انجام دهند.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
پایان سرخ
توسط محمدباقر سلیمانی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
فملی ناجی بازار
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55