به گزارش پاداش، بازار در آخرین روز یازدهمین ماه سال در شرایطی کار خود را به پایان رساند که بازاری نسبتا سبز اما کاملا متزلزل را داشتیم. شاخص کل در روز گذشته با افزایش بیش از 6600 واحد رو به رو شد تا در ارتفاع 2 میلیون 70 هزار واحد قرار گیرد. این در حالیست که شاخص هم وزن نیز با 4583 واحد رشد به 727 هزار واحد رسید. در معاملات رو گذشته 72 درصد از نمادهای معاملاتی مثبت و 28 درصد نیز با منفی به کار خود پایان دادند.

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. وتجارت با توجه به عدم صدور مجوز افزایش سرمایه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع اعلام تنفس نموده و مقرر گردید جلسه بعدی مجمع در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ برگزار گردد.
     
  2. حجم مبنا برای نماد‌های معاملاتی"غمینو ۱"، "کایزد ۱"، "فروژ ۱"، "پارتا ۱"، "کشرقفبیرا "زنگان" از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۲ اعمال خواهد شد.
     
  3. افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی های وب از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
     
  4. "گکوثر" مجوز افزایش نرخ بیش از ۱۰ درصدی خدماتش را گرفت/ هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان مجوز افزایش نرخ فروش خدمات اقامتی به میزان ۲۶ درصد از اول اسفند را دریافت کرد.
     
  5. شرکت پارس خودرو در نظر دارد تعدادی از خودرو‌های کارکرده، مستعمل و مازاد خود را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند.
     
  6. به گفته مسئولان، اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت متوفیان حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب وراث واریز خواهد شد.
     
  7. در پایان معاملات امروز نماد‌های بنیرو و فخاس جهت برگزاری مجمع در روز ۵ شنبه متوقف خواهند شد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملات دو روز گذشته و نبود جریان نقدینگی در بازار، پیش بینی می شود که جو متعادلی همچنان بر بازار حاکم باشد. این در حالیست که تا زمانی که افزایش ارزش معاملات را در بازار بالا نرود نمی توان انتظار رشد خاصی را متصور باشیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04