به گزارش نبض بورس، امروز اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پرداخت سود نقدی وتوکا

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت وتوکا در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی، صندوق‌ها و سبدگردان‌های سجامی از طریق سامانه سجام در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱۹ پرداخت می‌گردد. سود سهام مصوب سهامداران حقوقی، از طریق سامانه سجام از تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۰ تا تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۷ واریز می‌گردد.

عملکرد ۱۲ ماهه شرانل

شرکت شرانل در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷,۹۸۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۱ درصدی ۲۱,۲۴۴,۱۷۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۵,۹۷۲,۷۳۹ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی شخارک

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت شخارک در سال مالی ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۴ از طریق سامانه سجام واریز می‌گردد. سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۴ با مراجعه حضوری به شعب بانک ملت در سراسر کشور پرداخت می‌گردد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۴ با درخواست کتبی و ارائه مجوز فعالیت، یک نسخه از قرارداد سبدگردانی و اعلام شماره حساب و شماره شبای بانک مربوطه به نشانی شرکت شخارک سود دریافت نمایند. سود سهامداران حقوقی از ۱ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم از مهرماه ۱۴۰۱ و از ۱۰,۰۰۰,۰۰۱ تا ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم از آبان ماه ۱۴۰۱ و از ۶۰,۰۰۰,۰۰۱ سهم به بالا از آذرماه ۱۴۰۱ با درخواست کتبی و ارائه مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب و شماره شبای بانک سهامدار حقوقی مذکور قابل پرداخت است.

ثبت تغییرات افزایش سرمایه پرسپولیس

نامه اداره ثبت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت پرسپولیس از مبلغ ۷۰۱۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰۵۱۵۰۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال در پیوست کدال ارسال می‌گردد.

پرداخت سود نقدی کگل

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت کگل در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی از یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ و سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از یکم مهرماه ۱۴۰۱ و سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها از ۱ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم از یکم آبان ماه ۱۴۰۱ و سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان از ۵,۰۰۰,۰۰۱ سهم تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم یکم آذرماه ۱۴۰۱ و سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها از ۱۵,۰۰۰,۰۰۱ سهم تا ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم یکم دی ماه ۱۴۰۱ و سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها از ۴۵,۰۰۰,۰۰۱ سهم به بالا از یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ با ارائه درخواست کتبی، آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب و شبا پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی طی مهلت قانونی با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب و شبا به همراه آگهی آخرین تغییرات به آدرس شرکت پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود نقدی ومعادن

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت ومعادن در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از آذرماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه سجام و سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبد‌ها با ارائه درخواست کتبی، مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبا به امور سهام شرکت از دی ماه ۱۴۰۱ و سود سهامداران حقوقی با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبا به امور سهام شرکت طی مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود نقدی کپارس

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت کپارس منتهی به عملکرد سال ۱۴۰۰ بدین صورت است که: کلیه سهامداران دارای ۱ تا ۱۶۰,۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱ تا ۱۴۰۱.۸.۳۰ و دارای ۱۶۰,۰۰۱ تا ۱,۰۵۸,۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱ تا ۱۴۰۱.۹.۳۰ و دارای ۱,۰۵۸,۰۰۱ تا ۳,۶۰۰,۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۳۰ و دارای ۳,۶۰۰,۰۰۱ تا ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۱ تا ۱۴۰۱.۱۱.۳۰ و دارای بیش از ۱۶,۰۰۰,۰۰۱ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱ تا ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ اشخاص حقیقی با ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی سهامدار و اشخاص حقوقی با معرفی نامه شرکت جهت واریز به شماره حساب شخص حقوقی در کلیه شعب بانک صادرات سود دریافت خواهند کرد.

تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت‌های تحت کنترل فاراک

در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۴ مجمع عمومی فوق العاده در خصوص انحلال شرکت تأسیسات نفتی نور قشم سهامی خاص (از شرکت‌های زیر مجموعه فاراک که ۹۶/۹۹ درصد از سهام شرکت فوق را دارا می‌باشد) به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۱۴۲۶۴۴ و شماره ثبت ۵۶۴۷ تشکیل و پس از بحث و بررسی موضوع انحلال شرکت فوق، مقرر گردید که شرکت فوق منحل گردد. موضوع فوق در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری منطقه آزاد قشم ثبت گردید.

پرداخت سود نقدی شکبیر

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت شکبیر منتهی به عملکرد سال ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهام سهامداران حقیقی یک ماه پس از برگزاری مجمع (۱۴۰۱.۴.۲۰) از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد. سود سهام سهامداران حقوقی حداکثر پنج ماه پس از برگزاری مجمع از طریق سامانه سجام و در پنج قسط پرداخت خواهد شد. سود سایر سهامداران حقوقی (سبدگردان‌ها و صندوق‌ها و ...) از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱ از طریق سامانه سجام پرداخت می‌گردد.

عملکرد ۱۲ ماهه زاگرس

شرکت زاگرس در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۲,۷۶۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۲۶ درصدی ۶۰,۴۰۴,۰۲۱ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳۰,۶۳۳,۹۵۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی خمحور

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت خمحور منتهی به عملکرد سال ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۳۰ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد و سود سهامداران حقوقی با ارسال نامه اعلام مشخصات شرکت و شماره حساب و شماره شبا بر روی سربرگ شخص حقوقی و امضای صاحبان امضای مجاز در مهلت قانونی امکان پذیر است.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 19 دی 1402 ساعت 09:01
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 06 دی 1402 ساعت 09:21
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 03 دی 1402 ساعت 09:15
گزارش روز / بورس در مدار...
توسط محمدباقر سلیمانی 15 آذر 1402 ساعت 16:31