عملکرد ۹ ماهه بیوتیک

شرکت بیوتیک در ۹ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ با سود ناخالص ۸۳۲,۶۳۵ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۵۶۷,۰۰۸ میلیون ریال رسید.

شفاف سازی ثامید

با توجه به اخبار منتشر شده در پایگاه خبری رسانه ملی، شرکت ثامید هیچگونه تفاهمنامه‌ای با ارگانهای دولتی منعقد نگردیده است.

پرداخت سود نقدی سفار

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سفار بدین صورت است که: پرداخت سود سهامداران حقیقی بدون محدودیت در تعداد سهام در مرداد ماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه سجام انجام خواهد گرفت. سود سهامداران حقوقی از شهریور ماه ۱۴۰۱ در مهلت قانونی با مکاتبه سهامداران مذکور اعم از صندوق‌های سرمایه گذاری، سبدگردان‌ها و سایر اشخاص حقوقی با معرفی شماره حساب پرداخت می گردد.

تغییر نرخ فروش محصولات در فروس

شرکت فروس از تاریخ ۱۴۰۱.۲.۱ محصول فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ (محصول اصلی) از نرخ ۴۶۲,۶۰۰ ریال به نرخ ۵۲۱,۶۰۰ ریال را تغییر خواهد داد. البته قیمت فوق جهت هر کیلو تعیین شده است و براساس مجوز انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ، در صورت فروش محصول بصورت بسته بندی، مبلغ ۲۰۰۰ ریال به مبالغ فوق اضافه می‌گردد.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام مادیرا

با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت مدیرا در تاریخ ۱۴۰۰.۱۲.۱۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹.۱۰.۱۳ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱.۱.۲۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۸,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱.۲.۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۱.۴.۴ و شماره حساب ۲۰۹۱۱۵۳۴۳۹۷۵۳ بانک پاسارگاد شعبه الوند جهت واریز وجوه تعیین شده است.

تعلیق نماد خچرخش

به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی خچرخش، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ تعلیق می‌گردد.

پرداخت سود نقدی ساوه

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهامداران ساوه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۴۰۱.۲.۲۶ سهامداران این شرکت می‌باشند بدین صورت است که: سود سهام سهامداران حقیقی توسط شرکت سپرده گذاری مرکز اوراق بهادار و تسویه وجوه به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام در مرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی از شهریور ماه ۱۴۰۱ در مهلت قانونی، با مکاتبه سهامداران مذکور اعم از صندوق‌های سرمایه گذاری، سبدگردان‌ها و سایر اشخاص حقوقی با معرفی شماره حساب پرداخت می‌گردد.

عملکرد ۱۲ ماهه درهآور

شرکت درهآور در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴,۹۴۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۶۴ درصدی با ۱,۴۷۸,۲۸۸ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۹۸۹,۲۶۰ میلیون ریال رسید.

تغییر نرخ فروش محصولات کصدف

براساس مصوبه هیئت مدیره شرکت کصدف مورخ ۱۴۰۱.۲.۶، با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید و حقوق و دستمزد کارکنان، هیئت مدیره با افزایش قیمت فروش محصولات حدود ۲۵% موافقت نمود و مقرر گردید افزایش قیمت از تاریخ ۱۴۰۱.۲.۱۰ اجرا گردد.

پرداخت سود نقدی سدور

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهامداران سدور سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۰ به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد. سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱ با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند. سود سهام صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان¬ها در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۰ از طریق امور مالی شرکت با ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت خواهد گردید. سود سهام سایر سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱ از طریق امور مالی شرکت با ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت خواهد گردید.

آگهی ثبت افزایش سرمایه فتوسا

با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت فتوسا در تاریخ ۱۴۰۰.۱۲.۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱.۱.۱۷ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۴۵۰,۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

برگزاری مزایده خساپا

آگهی مزایده شرکت خساپا در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۴ در روزنامه اطلاعات منتشر گردید. متقاضیان جهت شرکت در مزایده بایستی معادل ۵ درصد از ثمن معامله (به مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال) را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره ۱۹۵۷۳۰۱۳۶۴۳۰۴ نزد بانک سپه شعبه قائم مقام فراهانی کد ۱۹۵۷ واریز و رسید آن را داخل پاکت مخصوص واریز وجه به شرکت سایپا ارائه نمایند. تاریخ برگزاری مزایده فروش ملک عظیمه کرج ۱۴۰۱.۲.۱۸ می‌باشد.

پذیرش تعهدات جدید امین

شرکت تامین سرمایه امین تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با سررسید ۴ ساله از تاریخ انتشار (۱۴۰۱.۲.۱۰) را پذیرفت.

پرداخت سود نقدی سخزر

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران شرکت سخزر که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ سهامدار این شرکت است بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام در مرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت می¬گردد. سود سهامداران حقوقی با هماهنگی‌های لازم با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از شهریور ماه ۱۴۰۱ در مهلت قانونی از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

حق تقدم‌های استفاده نشده فسا

با توجه به اتمام فرآیند فروش حق تقدم‌های استفاده نشده شرکت فسا ناشی از افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳,۴۸۶ میلیارد ریال، به استحضار می‌رساند که خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده ۱ ریال برای سهامداران حقیقی از کلیه شعب بانک سپه در سراسر کشور با ارائه کارت ملی از تاریخ ۱۴۰۱.۲.۶ قابل وصول می¬باشد. سهامداران حقوقی نیز می‌تواند با نامه کتبی و ارائه شماره حساب به شرکت وجوه متعلقه را دریافت نمایند.

پرداخت سود نقدی سیمان سقاین

برنامه زمان بندی پرداخت سود سهامداران شرکت سقاین در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۴۰۱.۲.۱۸ سهامدار این شرکت می¬باشند بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام در مهر ماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی در مهلت قانونی از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

شرکت در مناقصه خصدرا

شرکت خصدرا در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۶ برای ساخت و تحویل ۵ فروند شناور فولادی به کارفرمایی سازمان بنادر ودریا نوردی واقع در مجتمع دریایی خزر، طی مدت برآوردی ۲۴ ماه در مناقصه شرکت نمود.

پرداخت سود نقدی پرداخت

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران شرکت پرداخت در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۲۰ پرداخت خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب و شبای حساب بانکی و ارائه مدارک لازم، معرفی نماینده، ارائه آخرین روزنامه رسمی، مستقیما از طریق شرکت در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۲۰ پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ با مراجعه به تمام شعب بانک ملت با ارائه مدارک و مستندات لازم قابل دریافت می باشد.

عملکرد ۱۲ ماهه سقاین

شرکت سقاین در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴,۹۰۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۸ درصدی با ۱,۰۷۲,۶۶۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۲۴، ۹۴۰ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی ثشرق

سود سهام شرکت ثشرق، مصوب سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۶.۳۱ به کلیه اشخاص حقیقی در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۱۴ و کلیه اشخاص حقوقی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۲ پرداخت خواهد شد.

افزایش نرخ برخی از محصولات دتولید

نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت دتولید به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شفاف سازی شکبیر

معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی نامه‌ای محرمانه، که مورد استناد شرکت پتروشیمی فجر خلیج فارس قرار گرفته است و تاکنون به شرکت شکبیر ابلاغ نگردیده و قبل از بررسی و اعلام نظر نهایی شورای رقابت اقدام به انتشار عمومی افزایش نرخ‌های سرویس‌های جانبی سال ۱۴۰۰ در سایت کدال نموده اند. لازم به ذکر است با اعمال نرخ‌های جدید هزینه‌های سرویس‌های جانبی این شرکت ۳۲۷ درصد افزایش می یابد لذا اعمال افزایش نامتعارف نرخ مذکور مورد تایید این شرکت نمی باشد.

افزایش سرمایه قرن

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰.۳.۱ افزایش سرمایۀ شرکت قرن از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

عملکرد ۱۲ ماهه شتوکا

شرکت شتوکا در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱,۷۶۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۲ درصدی با ۳۴۳,۴۹۸ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۶۴,۳۷۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه سغرب

شرکت سغرب در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲,۱۲۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۳ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۴ درصدی با ۲,۲۱۱,۲۲۴ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۶۰,۸۶۸ میلیون ریال رسید.

برای خواندن مصاحبه با کارشناسان روی گفتگو و مصاحبه کلیلک کنید.

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 19 دی 1402 ساعت 09:01
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 06 دی 1402 ساعت 09:21
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 03 دی 1402 ساعت 09:15
گزارش روز / بورس در مدار...
توسط محمدباقر سلیمانی 15 آذر 1402 ساعت 16:31