در حالی روزهای پایانی شهریور ماه را پشت سر می گذاریم که انتظار داریم روند معاملات با لیدری خودرویی ها و باتکی ها متعادل تر و مثبت تر پیش رود که بدور از انتظار نیست.

در رشد اخیر شاخص کل بورس تهران، گروه محصولات شیمیایی لیدر اصلی بازار بودند و با چشم‌انداز صعودی نرخ دلار در نگاه فعالان بازار این گروه توانست رشد بالای 100 درصدی را در اغلب نمادهایش تجربه کند.

گروه بانکی و خودرویی در رشد اخیر شاخص دخیل بودند اما رشد زیادی را تجربه نکردند اما می توان گفت از گروه های مورد توجه در رالی بعد نماگر بورس تهران خواهند بود.

 با آنکه در معاملات هفته گذشته بازار سهام با فشار عرضه در بازار مواجه شد که مهمترین عامل آن ناشی از تاثیرپذیری بازار از مسایل سیاسی بود و می توان گفت هفته گذشته در بعد قیمت های جهانی، اتفاق خاصی رخ نداد و شاخص دلار با ثبات نسبی مواجه بود؛

بنابراین قیمت کامودیتی ها تا حدودی با ثبات قیمت همراه بودند و تغییر خاصی نداشتند اما در این میان قیمت گاز جهانی در چند هاب جهانی افزایش پیدا کرد که این موضوع می تواند بر برخی از شرکت های حاضر در بازار سرمایه تاثیرگذار باشد  اما بازار سهام با بی توجه به دیگر محرکه های تاثیر گذار در مدار منفی دنبال شد




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 27 اسفند 1402 ساعت 08:42
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 26 اسفند 1402 ساعت 08:46
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 23 اسفند 1402 ساعت 08:54
معکوس شاخص با خودرویی...
توسط محمدباقر سلیمانی 21 اسفند 1402 ساعت 15:04