به گزارش پاداش سرمایه، روز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

دعوت بفجر به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت بفجر که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱.۷.۶ به آدرس دفترمرکزی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واقع در تهران، میدان شهدای هفتم تیر، ابتدای خیابان کریمخان زند، ساختمان شماره ۳۸، سالن همایش ها، طبقه همکف برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

شفاف سازی ومشان

پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مسائل مطروحه در مجمع به استحضار می‌رساند میزان مالکیت شرکت ومشان در شرکت نیرو تابان مهر: ۲۰,۸ میزان افزایش سرمایه در آن شرکت: دویست و چهل میلیارد ریال می‌باشد؛ که موضوع ثبت صورتجلسه مجمع افزایش سرمایه به هیئت مدیره شرکت تفویض گردیده است. شرکت نیروتابان مهر در حال اخذ مجوز احداث نیروگاه یک مگاوات درساعت از سازمان انرژی‌های تجدید پذیر (ساتبا) می‌باشد. سپس انعقاد قرارداد جهت اجرای پروژه را در دستور کار قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود طی سه ماه آینده عملیات احداث، شروع شده و تاپایان سال ۱۴۰۲ ان شاءا... به بهره برداری برسد. دوره بازگشت سرمایه پروژه از زمان اتمام پروژه و شروع بهره برداری، حدود ۲۱ ماه در نظر گرفته شده است.

شفاف سازی بجهرم

پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر اوراق گواهی ظرفیت به استحضار می‌رساند اطلاعات و توضیحات مربوط به اوراق گواهی ظرفیت شرکت بجهرم (سهامی عام) به پیوست کدال افشا می‌گردد.

شفاف سازی کپرور

پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری بازار سرمایه ایران مبنی بر آزادسازی صادرات زغالسنگ و رشد سودآوری ناشی از آن به استحضار می‌رساند هیأت مدیره رسیدگی به ابعاد مهم این موضوع را بر اساس صرفه و صلاح شرکت کپرور به شرح زیر در دستور کار قرار داده است. ۱- بررسی بازار‌های جهانی زغالسنگ کک شو و امکان‌سنجی فروش محصول تولیدی شرکت با توجه به پارامتر‌های کیفی آن ۲- برآورد هزینه‌های صادرات ۳- پیش‌بینی سود و زیان ناشی از صادرات محصول در قیاس با فروش محصول در بازار‌های داخلی ۴- سایر موارد و نتایج مترتب بر آن؛ لذا نتایج بررسی‌ها و آثار احتمالی سود و زیانی آن در اسرع وقت مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.

اعلام دلایل عدم ثبت افزایش سرمایه شرکت کالا نزد مرجع اداره ثبت شرکت‌ها

پیرو نامه‌ای مورخ ۱۴۰۱.۵.۲۶ شرکت کالا و عطف به تبصره ماده ۱۶ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و با عنایت به تایید صورتجلسات مجامع عمومی عادی و فوق العاده مورخ ۱۴۰۱.۴.۲۶ این شرکت طی نامه‌ای مورخ ۱۴۰۱.۵.۲ آن سازمان، به استحضار می‌رساند پذیرش صورت جلسات مذکور در اداره ثبت شرکت‌ها برخی ایرادات تاکنون میسر نگردیده است و پیگیری‌ها و اقدامات لازم در خصوص رفع موارد اعلام شده جهت ثبت صورت جلسات در حال انجام می‌باشد.

اتمام قرارداد غبهنوش

قرارداد فی مابین شرکت غبهنوش و شرکت آنادولو بیراجیلینک مالت صنایعی آ. ش ترکیه با موضوع تولید محصولات تحت لیسانس با برند افس در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲۹ اتمام یافت.

اطلاعات با اهمیت قجام

از محل فروش بخشی از سرمایه گذاری در سهام قند بیستون به تعداد ۲,۷۰۰,۰۰۰ سهم فروخته شده مبلغ ۷۱,۵۸۸ میلیون ریال سود شناسایی شده است.

شفاف سازی کطبس

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بازار سرمایه ایران مبنی بر آزاد سازی صادرات زغالسنگ و رشد سودآوری ناشی از آن به استحضار می‌رساند شرکت کطبس تولید کننده زغالسنگ خام کک شو است وعموماً صادرات زغالسنگ به صورت کنسانتره انجام می‌شود و درصورت انجام صادرات زغالسنگ کنستانتره در آینده، به دلیل افزایش تقاضا و رقابت در تامین ذغالسنگ خام و تغییر مبانی قیمت گذاری، درآمد‌های عملیاتی این شرکت نیز می‌تواند تحت تاثیر قرار گیرد که درصورت تحقق متعاقباً آثار مالی ناشی از تغییر روند قیمت‌ها به طریق مقتضی اعلام خواهد شد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده عالیس

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت عالیس که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس بلوار احمد آباد خیابان طالقانی - نبش طالقانی ۳ پلاک ۱۰۸ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

پرداخت سود نقدی غدیس

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت غدیس در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۸ از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱۵ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد.

عملکرد ۳ ماهه وپترو

شرکت وپترو در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۵.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۷۸ درصدی ۵,۰۶۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۸,۷۶۰ میلیون ریال رسید.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 14 بهمن 1402 ساعت 09:00
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 23 دی 1402 ساعت 08:51
رشد در سایه خودرو
توسط محمدباقر سلیمانی 14 آذر 1402 ساعت 14:55
گزارش روز / بازار مثبت و باز هم فروش...
توسط محمدباقر سلیمانی 13 آذر 1402 ساعت 16:07