به گزارش پاداش سرمایه، اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

عملکرد ۶ ماهه وهور

شرکت وهور در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۱۶ درصدی ۴۶۱,۲۰۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۴۶,۱۰۰ میلیون ریال رسید.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام والبر

با توجه به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲۳ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱.۵.۲۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت والبر از مبلغ ۸,۴۰۰,۱۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۳,۵۰۰,۱۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱۴ و شماره حساب بانک پارسیان شعبه حافظ شمالی جهت واریز وجوه تعیین شده است.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خچرخش

با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده محصول گیربکس نیمه سنگین مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه‌های مربوطه (حمل و نقل و ...)، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که در هر سه ماه در صورت افزایش نرخ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت. شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ، تاثیر قابل توجهی در سودوزیان اعلامی شرکت خچرخش نخواهد داشت.

اطلاعات با اهمیت فافزا

افشای تعدیل نرخ فروش برخی محصولات فافزا مربوط به سال ۱۴۰۰ شامل تعدیل نرخ قرارداد سنگ دولومیت از هر کیلو ۲۱۱۷ ریال به ۲۳۰۰ و تعدیل نرخ دولومیت پخته از قرار هرکیلو ۶۶۸۰ ریال به هرکیلو ۶۹۸۰ ریال لازم به ذکر است تعدیلات دریافتی مربوط به بازه زمانی اول تیرماه ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ۱۴۰۰ را شامل می گردد.

طرح دعوی علیه شرکت غشان

پیرو اطلاعیه‌ای مورخ ۱۴۰۱.۶.۱۲ شرکت غشان مبنی بر ابلاغ دادنامه بدوی صادره از سازمان تعزیرات حکومتی و مشمولیت یک گروه از محصولات تولیدی این شرکت به قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار، به اطلاع می‌رساند، مبلغ جریمه نقدی اعلام شده از سوی سازمان مذکور بمبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال می‌باشد. لازم به توضیح است که این رای بدوی و قابل دفاع می‌باشد و این شرکت در جهت حفظ منافع سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان، با استفاده از تمام ظرفیت دفاعیات کامل خود جهت تغییر و تنزیل رای مذکور را به دستگاه‌های مربوطه ارائه می‌نماید و حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهد. بدیهی است رای نهایی دادگاه پس از انجام مراحل قانونی طبق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

عملکرد ۶ ماهه زشریف

شرکت زشریف در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱۹۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۹ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۲۴ درصدی ۲,۶۴۲,۷۹۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴۶۶,۷۸۰ میلیون ریال رسید.

اطلاعات با اهمیت بمپنا

با کوشش بی وفقه کلیه دست اندرکاران شرکت بمپنا و گروه مپنا، واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه به صورت اولیه به شبکه سراسری برق کشور متصل گردید. لازم به اطلاع است که پیش بینی می‌شود بهره برداری تجاری از این واحد پس از تکمیل کار‌های باقیمانده، آزمون‌های تحت بار و گذراندن دوره بهره برداری آزمایشی ظرف مدت تقریبی چهار ماه آینده آغاز گردد.

عملکرد ۶ ماهه وهنر

شرکت وهنر در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۱۶ درصدی ۷۸,۹۵۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰,۰۹۵ میلیون ریال رسید.

دلیل تغییر سود عملیاتی زسپا‌ها

با اجرای ابلاغیه‌ای مورخ ۱۴۰۰.۸.۱۹ هیات مدیره سازمان بورس در ارتباط با افشای دلایل تغییر سود عملیاتی بیش از ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل به استحضار می‌رساند علت اصلی افزایش سود عملیاتی شرکت زسپاها، افزایش مقدار تولید و افزایش نرخ محصولات تولیدی خصوصا شیر و در نتیجه افزایش سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است.

افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته سبحان

فروش محصولات دارویی شرکت سبحان به شرکت پخش البرز و خرید مواد اولیه از شرکت البرز بالک طی ماه‌های تیر تا مردادماه ۱۴۰۱ (در گروه‌های قرص، کپسول، پماد -کرم و قطره) به مبلغ ۵۶۵.۷۶۲ میلیون ریال ۶۹.۷۸۸ میلیون ریال ومطابق قرارداد و توافق نامه فی ما بین انجام شد.

واگذاری سهام گکیش

شرکت گکیش اقدام به فروش تعداد ۱۹.۷۳۱.۸۸۷ سهم از سهام بانک اقتصادنوین با نماد ونوین در بازار دوم بورس متعلق به این شرکت در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۹ نموده است.

پذیرش تعهدات جدید امید

پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک مرابحه شرکت ایران دوچرخ (صدوچرخ ۵۶) با نرخ سود سالانه علی الحساب ۱۸ درصد با ضمانت بانک سپه و عاملیت شرکت کارگزاری بانک سپه توسط شرکت امید (سهامی عام). درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۱۲۸.۰۰۰ میلیون ریال که شامل ۱۰.۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی در سال اول و مبلغ ۱۱۸.۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد.

تغییر کاربری زمین شرکت وطوبی

کاربری زمین متعلق به شرکت وطوبی واقع در تهران، خیابان آفریقا، روبروی پارک آب و آتش از G۱۱۲ (فضای سبز) به پهنه کار و فعالیت (تجاری- اداری و تفریحی) در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۴ تغییر یافت.

عملکرد ۶ ماهه وبهمن

شرکت وبهمن در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۴۰۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۹ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۴۸ درصدی ۱,۱۴۱,۹۷۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۹۹,۲۶۷ میلیون ریال رسید.

فهرست سقف قیمت ریالی فروش مواد اولیه دارویی دتماد

نظر به اینکه قیمت‌های اعلام شده‌ی سازمان غذا و دارو طی نامه‌های قبلی متناسب با بهای تمام شده محصولات و قیمت فروش فعلی شرکت دتماد نمی‌باشد. مراتب در حال پیگیری از سازمان غذا و دارو می‌باشد. موضوع طی نامه‌ای مورخ ۱۴۰۱.۶.۱۴ به انضمام مستندات به سازمان غذا و دارو منعکس شده است. قابل ذکر است پیگیری از سازمان غذا دارو به منظور اصلاح قیمت‌های فروش در دستور کار این شرکت قرار دارد که به محض تعیین تکلیف موضوع، مراتب با جزئیات بیشتر به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 




از کدال چه خبر؟
توسط الناز جمالی 28 شهریور 1401 ساعت 16:11