به گزارش پاداش سرمایه،  اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تعلیق نماد معاملاتی بفجر

به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی بفجر، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۵ تعلیق می‌گردد.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده کفرا

پیرو افزایش سرمایه شرکت کفرا از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج خالص وجوه ناشی از فروش حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۲۴۳,۸۶۷,۱۷۶,۹۷۰ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۵۲۵۵ ریال است.

عملکرد ۱۲ ماهه میهن

شرکت میهن در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹؛ سود خالص هر سهم ۲۱۲۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۷۰ درصد کاهش داشته است. درآمد‌های بیمه‌ای با افزایش ۳۲ درصدی ۳,۵۷۲,۲۰۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳,۱۸۹,۳۱۳ میلیون ریال رسید.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام کاسپین

با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت کاسپین از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱.۰۶.۰۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۱.۰۷.۳۰ و شماره حساب بانک رفاه کارگران شعبه مستقل بلوار کشاورز جهت واریز وجوه تعیین شده است.

شفاف سازی سفار

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت سفار از محل تجدید ارزیابی به استحضار می‌رساند جهت شفاف سازی از باب شایعات موجود در فضای مجازی درخصوص افزایش سرمایه شرکت سفار ازمحل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (اراضی) این موضوع در دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۲۷ برگزار گردیده وجود نداشته و تکلیفی از سوی مجمع فوق صورت نگرفته است. لازم به ذکر است افزایش سرمایه شرکت در حال بررسی می‌باشد و در صورت حصول نتیجه قطعی نسبت به افشا آن در سامانه کدال اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

اطلاعات با اهمیت پلاست

انعقاد قرارداد بابت جایگزینی دستگاه بوده که اثر سود و زیانی چندانی در صورت‌های مالی شرکت پلاست ندارد. اقدام برای جایگزینی و نوسازی ماشین آلات فوق در جهت حفظ شرایط موجود و از دست نرفتن بازار‌های آتی صورت گرفته است که جمعا به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال بهای خرید و هچنین ظرفیت تولید سالانه ۲۴۱۵۰۰ کیلوگرم می‌باشد.

عملکرد ۶ ماهه فبیرا

شرکت فبیرا در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۹۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۸۹۵ درصدی ۸۲,۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۷۱,۱۷۲ میلیون ریال رسید.

اطلاعات با اهمیت دی

پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد و تملیکی بانک دی (شرکت سهامی عام) منتشره در تاریخ ۸ مردادماه ۱۴۰۱، به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم می‌رساند مزایده مزبور در تاریخ مقرر برگزار و برای تعداد ۱۲ فقره املاک مزایده شده به بهای تمام شده ۴۱.۸۷۸ میلیون ریال، پیشنهاد قیمت ارائه گردید که پیش بینی سود قابل شناسایی از آن جمعا حدود ۱۰۵.۱۵۵ میلیون ریال خواهد بود. به استحضار می‌رساند تعداد کل املاک مزایده شده در این مرحله ۲۳ فقره بوده که برای ۱۲ فقره آن پیشنهاد دریافت گردید.

برگزاری مزایده سمگا

شرکت تجارت بین الملل میلاد آریا زیگورات (سهامی خاص) در نظر دارد تعداد ۲۲۸.۸۷۳ سهم عادی ده هزار ریالی معادل ۴۵/۷ درصد سهام شرکت فراگستر فدک اسپادان (سهامی خاص) متعلق به خود را از طریق مزایده عمومی بر پایه ارزش کارشناس رسمی دادگستری به صورت نقد و اقساط بفروش رساند. شرایط مزایده: ۱ متقاضیان می‌توانند برای خرید اسناد مزایده مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱-۱۱۰۲۵-۹۵۰-۱۱۰ به نام شرکت تجارت بین الملل میلاد آریا زیگورات (سهامی خاص) نزد بانک گردشگری شعبه مرکزی واریز و به نشانی اعلام شده جهت دریافت اسناد مزایده مراجعه و حداکثر تا ساعت ۱۷ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ پیشنهادات خود را به همراه مدارک کامل ارسال نمایند.. ۲ سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌یاشد که متقاضیان می‌بایست فیش واریزی را ضمیمه اسناد شرکت در مزایده نموده و در وقت مقرر ارسال نمایند.. ۳ زمان بازگشایی پاکت‌ها ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ می‌باشد.. ۴ هزینه کارشناسی و آگهی برگزاری مزایده بر عهده برنده می‌باشد. ضمن اینکه شرکت در قبول یا رد تمام یا هریک از پیشنهادات مختار است.

عملکرد ۳ ماهه حفاری

شرکت حفاری در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱۱۵ ریال می‌باشد. سود ناخالص ۷۶,۶۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۳۷,۶۸۴ میلیون ریال رسید.

نتایج شرکت در مناقصه شاروم

شرکت شاروم جهت فروش سولفات آمونیوم گرانوله به مقدار ۶۰۰۰ تن به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۲۱۵۰ ریال برنده شده است.

عملکرد ۶ ماهه ثبهساز

شرکت ثبهساز در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۶۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۵ درصدی ۱,۳۶۶,۲۳۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۵۷,۳۹۹ میلیون ریال رسید.

شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی آبادا

با توجه به حادثه واحد ۳ گازی نیروگاه آبادان به دلیل تخریب قطعات توربین و خروج آن از مدار تولید درتاریخ ۱۴۰۱.۳.۱۱، به استحضار می‌رساند با توجه به تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته توسط دست اندرکاران نیروگاه، انجام تعمیرات به اتمام رسید و واحد مربوطه پس از از اخذ موافقت دیسپاچینگ ملی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳ سنکرون و وارد مدار تولید گردید.

پرداخت سود نقدی صبا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت صبا منتهی به سال مالی ۱۴۰۱.۲.۳۱ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۱۷ از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۲۴ از طریق مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک پارسیان در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی واریز خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های سجامی از ۱۴۰۱.۱۰.۱۷ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های غیرسجامی و کلیه سهامداران حقوقی از طریق واریز به حساب بانکی تا انتهای موعد مقرر قانونی با تکمیل و ارسال جدول در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت و به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز واریز خواهد شد.

پرداخت سود نقدی مبین

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت مبین منتهی به سال مالی ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۲ از طریق سامانه سجام واریز می‌گردد. سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۰ با مراجعه به شعب بانک تجارت در سراسر کشور با ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری واریز خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان ها‌ی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۰ با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب شبای بانکی نسبت به دریافت سود سال مزبور اقدام نمایند. سود سهامداران حقوقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۰ به بعد تا مهلت قانونی، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد. سود سهامداران حقوقی غیرسجامی از طریق واریز به حساب بانکی از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ به بعد تا مهلت قانونی با درخواست کتبی اعلام شماره حساب شبای بانکی واریز خواهد شد.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش سرمایه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 06 دی 1402 ساعت 09:21
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 دی 1402 ساعت 08:45
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 13 اسفند 1401 ساعت 16:10
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 07 آبان 1401 ساعت 15:07