به گزارش پاداش سرمایه، اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

شفاف سازی وبرق

شرکت توزیع برق زنجان طبق صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ باستناد نامه دریافتی از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران-توانیر بابت یارانه دریافتی طبق آئین نامه اجرایی قانون استقلال شرکت‌های توزیع نیروی برق، در راستای جبران مابه التفاوت نرخ اقتصادی و قیمت تکلیفی فروش انرژی توسط دولت برای سال ۸۷ به سود دهی رسیده و با شناسایی مبلغ ۷۵۳,۵۵۷ میلیون ریال سود درصد قابل توجهی از زیان انباشته را کاهش داده است. وصول معوقات مابقی سال‌ها از این محل نیز در دستور کار قرار دارد. در این ارتباط معاونت حقوقی و مالی شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین (سهامی عام) در حال بررسی حقوق و معوقات سهامداران از سال ۸۵ همزمان با تصویب قانون استقلال شرکت‌های توزیع برق تا سال جاری می‌باشد.

شفاف سازی خاور

بهره برداری از پروژه‌ها و فروش محصول جدید شرکت خاور نظیر آتامان، اتوبوس برقی و ... منوط به اخذ مجوز‌های لازم از سازمان‌های ذیربط (محیط زیست، استاندارد، شماره گذاری و ...) می‌باشد و پس از کسب مجوزها، بهره برداری و فروش انبوه انجام می‌گیرد. همچنین تغییرات قیمت فروش محصولات در گزارشات تولید و فروش که بصورت ماهیانه منتشرمی گردد به اطلاع سهامداران محترم می‌رسد.

برگزاری مزایده شهر

بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۲۴۶ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۲ لغایت ۱۴۰۱.۵.۲۵ با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک) و نقد و اقساط به فروش رساند متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهاد‌ها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ باستثناء ایام تعطیل رسمی به نشانی کارگزار فروش و یا در خصوص واحد‌های مجتمع شمسه قم به محل مجتمع مراجعه و یا با شماره تلفن‌های شرکت تماس برقرار نمایند. آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز سه شنبه ۱۴۰۱.۵.۲۵ ساعت ۱۵ و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی‌های مذکور می‌باشد.

اطلاعات با اهمیت حتوکا

تامین و راهبری مکانیزم‌های سنگین و نیمه سنگین مورد نیاز جهت انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی شات دان سالیانه واحد احیاء مستقیم در شرکت فولاد هرمزگان جنوب با مبلغ قرارداد ۳۵۸.۶۸۸ میلیون ریال انجام می‌گردد.

پرداخت مطالبات سود سهام جم پیلن

شرکت جم پیلن در نظر دارد مطالبات سود سهام سنواتی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ از طریق سامانه جامع سجام به سهامداران محترم پرداخت نماید. زمان دقیق واریز مطالبات سود سهام سنواتی، پس از هماهنگی نهایی با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

طرح دعوی له شرکت غشان

باتوجه به قرارداد فی مابین شرکت غشان و شرکت چاشت پسند با موضوعیت پاستور و تبدیل کره سفید به زرد و عودت کالای امانی مذکور به این شرکت، از آنجایی که شرکت چاشت پسند نسبت به ارسال مقدار ۱۴۸ تن کالای امانی ارسالی (کره) امتناع می‌نماید، موضوع از طریق داوری در حال پیگیری می‌باشد.

افزایش نرخ برخی از محصولات دتولید

نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت دتولید به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

 

 




کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 13 اسفند 1401 ساعت 16:10
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 07 آبان 1401 ساعت 15:07
اخبار کدال را با پاداش...
توسط الناز جمالی 29 شهریور 1401 ساعت 16:14
اخبار مهم کدالی
توسط الناز جمالی 05 شهریور 1401 ساعت 16:54