به گزارش پاداش سرمایه، اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آزادسازی سهام مبین

کل سهام وثیقه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام) طبق نامه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۱۸ آزاد گردید.

پرداخت سود نقدی فولای

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت فولای منتهی به سال ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سهامداران حقیقی، حقوقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های بازارگردان دارای کد سجام از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۴ از طریق سامانه سجام پرداخت می‌گردد.

عملکرد ۳ ماهه جم پیلن

شرکت جم پیلن در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۵,۳۰۹ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۲ درصدی ۸,۷۹۳,۱۲۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰,۶۱۷,۳۶۵ میلیون ریال رسید.

آزادسازی سهام بفجر

تعداد ۲.۳۷۱.۴۵۶.۵۷۵ سهم از سهام شرکت بفجر متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامدار عمده) که بابت تضمین انتشار اوراق اجاره شرکت مذکور وثیقه شده بود، در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۱۸ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه که در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۹ به این شرکت واصل شده است، رفع توثیق گردید.

عملکرد ۱۲ ماهه کروی

شرکت کروی در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹؛ سود خالص هر سهم ۳,۵۱۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۳۹ درصدی ۸,۶۲۸,۰۴۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸,۴۸۹,۲۱۶ میلیون ریال رسید.

شفاف سازی فملی

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به باشگاه تراکتور به استحضار می‌رساند موارد مطرح شده در فضای مجازی شایعه می‌باشد و هزینه‌های ورزشی مصوب مجمع عمومی سالیانه سال ۱۴۰۰ صرفاً به مجموعه‌ها و باشگاه‌های تحت کنترل شرکت تعلق خواهد گرفت.

تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام دارو

با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت دارو از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱.۶.۶ و شماره حساب‌های ۰۳۵۸۴۱۴۸۶۲۰۰۰ بانک ملی ایران شعبه کارخانجات داروپخش جهت واریز وجوه تعیین شده است.

شفاف سازی خاور

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قرارداد فروش ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس به استحضار می‌رساند مذاکرات جهت فروش ١٧٠٠ دستگاه اتوبوس دیزلی شهری از محصولات شرکت ایران خودرو دیزل در حال انجام می‌باشد و تاکنون قطعی بودن توافق برای این شرکت محرز نگردیده است.

عملکرد ۳ ماهه فجهان

شرکت فجهان در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۷۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۱ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۴۴ درصدی ۴,۵۴۸,۴۴۱ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۹۶۶,۰۰۲ میلیون ریال رسید.

نتیجه برگزاری مزایده دی

پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد و تملیکی بانک دی (شرکت سهامی عام) منتشره در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱، به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم می‌رساند مزایده مزبور در تاریخ مقرر برگزار و برای تعداد ۲ فقره از املاک مزایده شده به بهای تمام شده ۴۰.۰۰۰ میلیون ریال پیشنهاد قیمت ارائه گردید که پیش بینی سود قابل شناسایی از آن جمعا حدود ۶۶.۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

شفاف سازی شگویا

بدلیل تقاضای بالا و ایجاد رقابت در بازار داخل، صادرات گرید الیاف از طرف نهاد‌های نظارتی ممنوع اعلام گردید. شایان ذکراست باتوجه به این‌که اسید ترفتالیک خالص از محصولات میانی این شرکت بوده و بعنوان خوراک واحد‌های پلیمری استفاده می‌گردد؛ لذا در پنجاه و یکمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی ممنوعیت فروش اسید ترفتالیک خالص و عدم عرضه آن از طرف پتروشیمی شهید‌تندگویان تصویب گردید.

شفاف سازی وتجارت

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مشارکت بانک وتجارت در پروژه‌های پتروپالایشی به استحضار می‌رساند به پیوست نامه شفاف سازی در این خصوص جهت اطلاع سهامداران محترم تقدیم می‌گردد.

نتیجه برگزاری مزایده بورس تهران

پیرو انتشار ۲ مرحله آگهی در تاریخ‌های ۱۴۰۱.۴.۲۰ و ۱۴۰۱.۵.۲ از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و اطلاع رسانی لازم از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) با موضوع برگزاری مزایده عمومی جهت اجاره ۴ طبقه مازاد خود، به استحضار می‌رساند یک درخواست با توجه به تکمیل مدارک، واجد شرایط تلقی شده است و مطابق با آئین نامه معاملات شرکت، برای تائید و تصویب به هیات مدیره ارجاع شده و پس از تائید هیات مدیره، نسبت به انعقاد قرارداد اجاره اقدام خواهد شد که اثر سود و زیانی این قرارداد حدودا مبلغ ۲۳ میلیارد ریال سالانه می‌باشد.

عملکرد ۱۲ ماهه پترول

شرکت پترول در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۲.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۲۰۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۵ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۸۸ درصدی ۱۲,۵۷۷,۲۶۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۴,۱۱۵,۹۲۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه کروی

شرکت کروی در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹؛ سود خالص هر سهم ۳,۵۱۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۳۹ درصدی ۸,۶۲۸,۰۴۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸,۴۸۹,۲۱۶ میلیون ریال رسید.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش سرمایه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




داغ ترین اخبار کدالی
توسط الناز جمالی 22 مرداد 1401 ساعت 16:36